Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@20:40:29 GMT

توزیع ۵۱۰۰ بسته معیشتی در کردستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۱۱۲۵

توزیع ۵۱۰۰ بسته معیشتی در کردستان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مهدی طالبی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کردستان در حاشیه اجرای رزمایش احسان و همدلی در سنندج اظهار کرد: از ابتدای شروع کرونا تا به امروز ۲۲۵ هزار بسته از قبیل بسته‌های معیشتی، بسته‌های پروتئینی، لوازم التحریر، وسایل ضدعفونی و جهیزیه به ارزش ۹۰۰ میلیارد ریال بین خانواده‌های نیازمند توسط گروه‌ها و تشکل‌ها مردم نهاد  توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

طالبی افزود: در شرایطی که دولت تحول اقتصادی را در راستای هدفمندی  شروع کرده است ستاد اجرایی و گروه‌های جهادی وظیفه خود می‌دانند که دوشادوش دولت در خدمت به نیازمندان قدم بر دارند.

وی افزود: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در قالب رزمایش همدلی و احسان مرحله هشتم توزیع ۵۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال با همکاری ۱۲۰ گروه جهادی و خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری در بین اقشار نیازمند استان کردستان آغاز کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع کمک مومنانه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان

میثم منتشلو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از پایان فرصت فراخوان عمومی این رویداد خبر داد و اظهار کرد: تا دهم اردیبهشت‌ماه، تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ مورد از سوی مخاطبان عمومی به عنوان قهرمان مدرسه پیشنهاد شده و در پرس‌لاین مربوطه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه، استقبال بالای مخاطبان از این رویداد نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های فراوان در تعلیم و تربیت کردستان است، گفت: معرفی این ظرفیت‌ها کاری مهم و در عین حال سخت و ظریف است.

دبیر ستاد رویداد قهرمان مدرسه کردستان به گام دوم اجرایی این رویداد نیز پرداخت و با اشاره به تشکیل جلسات مختلف از سوی کارگروه‌های اجرایی در گام اول این رویداد، از فعالیت مجدد و با ظرفیت بیشتر این کارگروه‌ها در گام دوم خبر داد.

منتشلو آغاز گام دوم را همزمان با بررسی اولیه قهرمانان پیشنهادی در کارگروه‌های اجرایی شهرستان‌ها و مناطق عنوان کرد و اظهار داشت: این بررسی‌ها همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم در کردستان صورت می‌گیرد.

مسؤول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان افزود: پس از پایان بررسی‌ها در شهرستان‌ها و مناطق، موارد منتخب به ستاد استانی رویداد معرفی می‌شوند و این ستاد با حضور مدیرکل محترم تشکیل جلسه داده و به بررسی نهایی خواهد پرداخت.

وی همچنین گام پایانی رویداد قهرمان مدرسه را مرحله معرفی قهرمانان منتخب عنوان کرد و با بیان اینکه تمام ظرفیت آموزش و پرورش کردستان را پای کار این موضوع خواهیم آورد، خاطرنشان کرد: معرفی مطلوب الگوهای برتر تعلیم و تربیت و جریان‌سازی از طریق آنان، هدف نهایی رویداد قهرمان مدرسه است.

گفتنی است؛ رویداد قهرمان مدرسه از بهمن ۱۴۰۲ با هدف شناسایی و معرفی الگوهای تعلیم و تربیت کردستان در سه حوزه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا آنان کار خود را در آموزش و پرورش کردستان آغاز کرده است.

کد خبر 6097324

دیگر خبرها

  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • ثبت ۳ هزار و ۵۰۰ قهرمان پیشنهادی از سوی مخاطبان در کردستان
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • آغاز اجرای طرح چهره به چهره در محلات فرسوده با ۷۰۰ گروه
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • مریوان رکورددار بارش باران در کردستان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود