Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:58:39 GMT

تعداد کشته‌های حادثه ساختمان متروپل ۱۴ نفر شدند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۱۱۷۶

تعداد کشته‌های حادثه ساختمان متروپل ۱۴ نفر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی سه شنبه شب در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: تعداد کشته‌های حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در آبادان به ۱۴ نفر رسید. همچنین تا این لحظه این حادثه ۳۲ مصدوم داشته که ۲۹ نفر ترخیص شده‌اند و سه نفر دیگر همچنان بستری هستند.

وی افزود: عملیات امداد و نجات همچنان در محل ساختمان ادامه دارد و تلاش می‌کنیم به زیر زمینی که احتمال داده شده برخی افراد در آن محبوس هستند نیز راه پیدا کنیم تا بتوانیم در صورت وجود، برخی افراد را نجات بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحیدی بیان کرد: چند نفر دیگر امروز از زیر آوار بیرون کشیده شده بودند که متأسفانه برخی فوت شده بودند.

وزیر کشور به مخاطره آمیز بودن عملیات امداد و نجات در چنین شرایطی اشاره کرد و گفت: سازه‌های ناپایداری در ساختمان وجود دارد که حساسیت کار را بالا می‌برد و در دل خود خاطراتی را دارد به همین دلیل لازم است عملیات با دقت بسیار بالا انجام شود.

کد خبر 5498768

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد وحیدی وزارت کشور متروپل آبادان بوشهر کرمانشاه آلودگی هوا سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا ساختمان متروپل آزادسازی خرمشهر آمار کرونا ریزش آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گفت: واژگونی اتوبوس در آزادراه قزوین زنجان یک فوتی و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت_ تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گرفته شد که خبر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان، محدوده پل دولت آباد داشت.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های اقبالیه، کهک، تاکستان، اتوبوس آمبولانس و سه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی (تریاژ) مصدومان توسط کارشناسان اورژانس آغاز شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند، این حادثه ۲۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

اسماعیلی ادامه داد: ۱۴ نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی و شش مصدوم با آمبولانس هلال‌احمر با هماهنگی‌های مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی، شفا و تأمین تاکستان منتقل شدند.

وی گفت: دو مصدوم حادثه نیز با اقدامات درمانی در محل درمان شدند و رضایت انتقال به مرکز درمانی نداشتند، یک نفر فوتی واژگونی اتوبوس که یک مرد ۴۰ ساله است توسط عوامل اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

کد خبر 749015

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار