Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند نکته در جلسه ناهار امروز سران اینتر با سیمونه اینزاگی وجود داشت که آنها را مرور می کنیم. 

امروز سیمونه اینزاگی با سران باشگاه اینتر از جمله استیون ژانگ جلسه داشت و در مورد مسائل مختلفی صحبت شد.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در جلسه ناهار امروز در مورد برنامه های نقل و انتقالات اینتر صحبت شد. موضوع اصلی جلسه، تمدید قرارداد سیمونه اینزاگی با اینتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینزاگی هنوز قرارداد جدید را امضا نکرده اما توافق بین طرفین کاملا وجود دارد تا قرارداد تا 2024 با گزینه یک سال اضافه تا 2025 تمدید شود. سیمونه اینزاگی هفته آینده قراردادش را امضا می کند و بعد این خبر اعلام رسمی خواهد شد. 

در جلسه ناهار امروز یک پیام واضح نیز وجود داشت. اینتر می خواهد فصل آینده هم برای اسکودتو رقابت کند و پاسخی قدرتمند برای میلان در فصل آینده داشته باشد. با این حال آنها به 60 میلیون یورو فروش در تابستان نیاز دارند. همچنین در این جلسه توافق شد که لائوتارو مارتینز قطعا در باشگاه بماند و به فروش نرسد. 

در زمینه بازیکنان ورودی، اینتر به برمر در خط دفاعی و اصلانی، هافبک امپولی علاقه مند است. مدافع برزیلی تورینو نسبت به سایر گزینه ها مانند آچربی در اولویت است تا خط دفاعی اینزاگی را تقویت کند. در خط هافبک اینتر به دنبال بازیکنی به عنوان ذخیره بروزوویچ است. کریستین اصلانی هافبک 20 ساله آلبانیایی امپولی در صدر لیست اینتر برای این نقش است. نراتزوری از هم اکنون با مدیر برنامه او ملاقات داشته است. در مورد پائولو دیبالا، هنوز هیچ توافقی بین طرفین وجود ندارد. 

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درخشش یامال در ترکیب بارسلونا در این فصل تحت هدایت ژاوی توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا را جلب کرده و تحسین بسیاری را از سوی فوتبال‌دوستان و کارشناسان برای او به همراه داشته است.

ارسلونا در این فصل شرایط بسیار دشواری را تجربه کرد و روزهای سختی داشت اما درخشش اینب بازیکن ۱۶ ساله در ترکیب این تیم نقطه روشنی برای آنها بود و مدیران و هواداران را به نسل آینده لاماسیا امیدوار کرد.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که چند مشتری جدی برای خرید این ستاره جوان پیشنهاداتی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ارائه خواهند کرد حالا رسانه‌های نزدیک به پاری سن ژرمن مدعی شدند که آنها آماده هستند تا پیشنهاد باورنکردنی ۲۰۰ میلیون یورویی را به بارسلونا ارسال کنند.

این ادعا در حالی مطرح شده که مدیران بارسا پیش از این بارها تاکید کرده بودند که به هیچ وجه حاضر به فروش یامال نیستند و این بازیکن از نظر آنها غیر قابل فروش است اما با توجه به شرایط مالی بسیار بد این باشگاه شاید ارائه پیشنهاد ۲۰۰ میلیون یورویی بتواند نظر آنها را تغییر دهد  چون به راحتی می‌توانند با این مبلغ مشکلات مالی را حل کرده و بازیکنان مد نظر خودشان را به خدمت بگیرند.

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • پیوستن اینتر به صف تیم‌های خواهان یاشوا زیرکزی