Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دنبال هشدار هواشناسی کردستان مبنی بر سطح نارنجی و تداوم آلودگی هوا، چهارشنبه چهارم خرداد ماه، ادارات، سازمان‌های دولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، اصناف، بازار و مراکز صنعتی سراسر استان تعطیل شد.

امتحانات دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی در روز چهارشنبه چهارم خرداد به جز امتحانات نهایی پایه دوازدهم لغو و زمان بعدی برگزاری آن اطلاع رسانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعطیلی مدارس تعطیلی ادارات الودگی هوا گردوغبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد

امام‌جمعه سنندج با اشاره به اعلام سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه بیماران سرطانی می‌توانند جهت بهره‌مندی از تخفیفات به این مرکز مراجعه کنند، از برپایی میز خدمت ادارات تقدیر کرد و خواستار تداوم خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فائق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، کردستان را مرکز تمدن، عارفان، شاعران، ادیبان، دانشمندان، شرف، حجاب، کرامت و وحدت و سرزمین مساجد و مناره‌ها خواند و گفت: تاریخ کردستان سرشار از وجود انسان‌های بزرگ و نامدار بوده که هزاران تالیف و کتب داشته و در دنیا حرف برای گفتن دارند.

وی گفت: در تاریخ کهن ایران زمین، کردستان با توجه به پیشینه غنی تاریخی فرهنگی، بخشی پر اهمیت و انکارناپذیر از تاریخ کهن 8 هزار سال  سرزمین ایران را تشکیل داده است.

تسلیت به خانواده آرمان بنفشی

امام جمعه سنندج با اشاره به اقدام اخیر جوان سنندجی "آرمان بنفشی" که جان چهار نفر را در چاه نجات داد و خودش تسلیم مرگ شد، افزود: ایثار و از خودگذشتگی این جوان فداکار باعث شد یاد و نامش همیشه جاودانه بماند. به خانواده عزیز این شهید فداکار تسلیت عرض می‌کنم.

وی با تبریک هفته کار و کارگر به همه کارگران زحمت‌کش و خانواده‌های آنان تصریح کرد: کارگران محرک چرخه تولید و اقتصاد کشور هستند که زیربنای کشور را می‌سازند.

ماموستا رستمی همچنین هفته معلم را به همه معلمان تبریک گفت و عنوان کرد: معلمان در تربیت و هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند و زحمات این عزیزان بر هیچ کسی پوشیده نیست.

قدردانی از دختران و زنان کردستانی

امام جمعه سنندج در ادامه با اشاره به اعلام و قدردانی فرمانده انتظامی استان کردستان از مردم بابت همکاری در اجرای طرح نور؛ از همه دختران و زنان باشرف و با کرامت کردستانی بابت رعایت حجاب و عفاف تقدیر و این اقدام را مایه خرسندی توصیف کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در بخشی دیگر از سخمان خود تأکید کرد: "امنیت کشور، امنیت مردم، اجرای عدالت، رسیدگی به مشکلات و مسکن و ایجاد اشتغال برای جوانان از مسائل بسیار مهمی است که دولت دغدغه آن را داشته و در این راستا و رفع فقر و توسعه کشور تلاش و گام بر می‌دارد.

انتقاد شدید از بی‌تفاوتی مجامع بین‌المللی

ماموستا رستمی تلاش‌های متولیان امنیت برای ایجاد امنیت را قابل تقدیر خواند و گفت: خوشبختانه امروزه با توجه به عنوان شعار سال، مردم در سرنوشت کشور مشارکت می‌کنند، این رویکرد جای قدردانی و مایه امید است.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از سخنان خود جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و با انتقاد شدید ابراز داشت: بی‌تفاوتی و سکوت مجامع بین‌المللی نسبت به این کشت و کشتار دردی دیگر بر دردهاست، در طول 200 روز جنگ و نسل‌کشی 34هزار و 183 نفر به شهادت رسیده‌اند.

خبری خوش برای بیماران سرطانی 

ماموستا رستمی با اشاره به اعلام سازمان تامین اجتماعی مبنی بر اینکه بیماران سرطانی می‌توانند جهت بهره‌مندی از تخفیفات به این مرکز مراجعه کنند، از برپایی میز خدمت ادارات تقدیر کرد و خواستار تداوم خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم شد.

ماموستا رستمی ابراز داشت: امیدوارم خداوند امنیت و آسایش کنونی را حفظ و همه ما مسلمانان را از آتش تفرقه و اختلاف دور کند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • تمام مدارس شهرستان یزد چهارشنبه غیرحضوری شد