Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای رحیمی پور می‌گوید: در سال ۱۴۰۰، درآمد شرکت ۲۶.۴ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به سال قبل از آن بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته و بر همین اساس سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۳۸ هزار میلیارد ریال رسیده که بیانگر رشد تقریبی ۷۰ درصد نسبت به سال ۹۹ است.

او گفت: پارسال تُناژ فروش محصولات، حدود یک میلیون و ششصد هزار تُن بوده که منجر به افزایش ۵۰ درصدی سود عملیاتی شرکت نسبت به سال پیش از آن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا با بیان این مطلب که بیش از ۶۰ درصد درآمد شرکت معادل ۱۴ هزار میلیارد تومان از محل صادرات بوده، میزان تولید شرکت در سال ۱۴۰۰ را یک میلیون و نهصد هزار تُن عنوان کرد.

به گفته این مقام مسئول، این میزان تولید نسبت به سال قبل از آن افزایش قابل ملاحظه‌ای را نشان می‌دهد و بیانگر این واقعیت است که در شرایط تحریم، شرکت توانسته با ۱۱۰ درصد ظرفیت اسمی خود تولید پایدار محصول داشته باشد.

آقای رحیمی پور در ادامه ارائه گزارش یکساله، مقدار خوراک دریافتی شرکت در سال ۱۴۰۰ را یک میلیون و نهصد و هشتاد و پنج هزار تُن شامل نفتا و میعانات گازی اعلام داشت و گفت: این عدد، افزایش ۳۳ درصدی دریافت خوراک را در مقایسه با سال ۹۹ نشان می‌دهد.

به گفته  مدیرمالی شرکت پتروشیمی بوعلی سینا؛ میزان محصول موجود در مجتمع بیش از ۲۵۰ هزار تُن است که با توجه به شرایط بازار تا پایان فصل بهار فروش این میزان حتمی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پتروشیمی بوعلی سینا سود سهام نسبت به سال سال ۱۴۰۰ هزار ت ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد

جعفر پورمختار مدیرکل امور‌مالیاتی آذربایجان‌غربی گفت: پرداخت عوارض ارزش افزوده طی پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن ۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی اضافه کرد: میزان عوارض‌پرداختی در سال ۱۴۰۱ در آذربایجان‌غربی حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که پارسال، این رقم به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: از این میزان در سال ۱۴۰۲ حدود ۸ هزار میلیارد ریال به شهرداری‌های استان پرداخت شد.

پورمختار اظهار کرد: همچنین ۳ هزار و ۷۶۶ میلیارد ریال از محل عوارض ارزش‌افزوده به دهیاری ها، ۲۳۹ میلیارد ریال به فرمانداری‌ها و ۳۸۶ میلیارد ریال به عشایر اختصاص یافت.

وی گفت: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض و مالیات بر ارزش افزوده در شهرستان ارومیه اختصاص یافت که ۲ هزار و ۷۸۳ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها بود.

وی افزود: بیش از ۹۸۸ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، بیش از ۸۶ میلیارد ریال سهم فرمانداری و بیش از ۶۲ میلیارد ریال سهم عشایر این شهرستان پارسال بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام