Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمل جراحی برای درمان بیماری حضرت امام در روز دوم خرداد انجام شد و ایشان روز بعد از عمل ملاقات های کوتاهی با اعضای خانواده و برخی مقامات داشتند. در روز 4 خرداد، یعنی دو روز بعد از انجام عمل، روند بهبودی ایشان ادامه داشت؛ تا جایی که در اطلاعیه تیم پزشکی امام خمینی آمده است که خونریزی ایشان کاملا تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گواه تیم پزشکی بیمارستان بقیه الله جماران، امام طی سه روز به ترزیق خون نیازی پیدا نکرده بودند که خود این موضوع نشان از بهبودی حال ایشان می‌داد. وضعیت قلب امام خمینی نیز تحت کنترل بود، با این حال آنگونه که در خاطرات دکتر حسن عارفی آمده است، برخی نامنظمی‌های قلبی باعث شد که ایشان در روز چهارم خرداد برای امام داروهایی تجویز کنند. 

همچنین در خاطرات پزشکان نقل شده است که حضرت امام از تخت خارج شده و روی صندلی استراحت کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روند بیماری حضرت امام مطالعه مقاله  سیر بیماری امام خمینی و رحلت ایشان پیشنهاد می شود.

 

دعای خانواده های شهدای لبنان برای سلامتی امام خمینی

برگزاری مراسم دعا و نیایش برای بازگشت سلامت کامل حضرت امام ادامه دارد، بنیاد شهید در جوار تربت شهدا و مجمع روحانیون مبارز در مکتب الحسین (ع)، مراسم دعایی برای بهبود حال امام خمینی (س) برگزار کردند. 

مراجع و آیات عظام  از جمله آیت الله گلپایگانی، آیت الله مرعشی نجفی و آیت الله منتظری نیز با ارسال پیام و تلگرام برای سلامت ایشان دعا کردند. 

از سایر کشورها و ملت های مسلمان نیز پیام هایی حامل دعا برای سلامت امام دریافت می شد، در این روز خانواده های شهدای لبنان با ارسال پیامی از دعای ملتشان برای بهبودی کامل امام خبر دادند. 

 

نوید روزنامه کیهان: امام سلامت کامل خود را باز می‌یابند 

کیهان آخرین اخبار دریافتی از سلامت امام را که در تماس با دفتر ایشان کسب شده بود این گونه اعلام کرد: «حال عمومی حضرت امام خوب و کسالت معظم له رو به بهبودی است» کیهان در ادامه آورده است که آخرین خبر دریافتی مربوط به ساعت 10:30 دقیقه صبح و مبنی بر این است که حال امام که به علت خونریزی دستگاه گوارش تحت عمل جراحی قرار گرفتند رضایت بخش است و ایشان بعد از گذراندن دوران نقاهت، سلامت کامل خود را باز می یابند. 

حاج احمد آقا نیز در این روز با توضیح مختصری از روند بیماری و عمل جراحی حضرت امام اعلام کردند که «عمل جراحی بسیار خوب انجام شد.» برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روزهای بیماری حضرت امام مطالعه خاطرات حاج احمدآقا از روزهای بیماری ایشان پیشنهاد می شود.

 

 

در مراسم مسجد امام خمینی (س) نیز حجت الاسلام و المسلمین فلسفی از موفقیت آمیز بودن عمل جراحی حضرت امام خبر دادند، و آن را نعمت بزرگی دانستند که باید در مورد آن به درگاه خداوند شکرگزار بود. 

 

خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی از روز چهارم خرداد: نگرانی برای بازنگری در قانون اساسی

در خاطرات آیت الله هاشمی در خصوص روز 4 خرداد این گونه آمده است: «‌سری به دفتر امام زدم، دکتر عارفی توضیح حال امام را داد، راضی است. ولی ما به‌‎ ‎‌سختی نگرانیم. بازنگری قانون اساسی هنوز کامل نشده. امام نظر داشتند که در زمان‌‎ ‎‎‌خودش کامل شود که به دوران بعد از ایشان منتقل نشود و احتمالاً کار مشکل شود.» (کتاب امام خمینی (س) به روایت آیت الله هاشمی رفسنجانی- صفحه 420)

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امام خمینی رحلت امام خمینی بیماری امام خمینی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا امام خمینی حضرت امام عمل جراحی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز

تین نیوز

مجری خدمات فرودگاهی شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: خدمات فرودگاهی در حال حاضر روزانه به سه هزار و ۲۰۰ مسافر ارائه می‌ شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حامد احتسابی رئیس هئیت مدیره و مجری خدمات فرودگاهی در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه در قالب افزایش ارائه خدمات فرودگاهی قراردادهای جدیدی را با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی منعقد کرده ایم گفت:  سالانه ۱۵ میلیون مسافر از فرودگاه امام خمینی اعزام می شوند که در قالب تفاهم نامه بین شرکت ناو آویژه پارس و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی بخشی از این مسافران از جایگاه CIP استفاده می کنند.

وی ادامه داد: همچنین در قالب قرارداد با شرکت فرودگاه ها وناوبری هوایی در دو فروگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد و فرودگاه مهرآباد خدمات CIP  به مسافران ارائه می شود.

احتسابی اظهار کرد: همزمان با راه اندازی فاز دوم شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی و افزایش تعداد مسافران به ۵۰ میلیون نفر در سال و افزایش ورود گردشگران در حوزه سلامت ، سیاسی و اقتصادی  روند ارائه خدمات به مسافران افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات ویزا به مسافران و خدمات ارزی و ترانسفر رایگان از درب فرودگاه  امام خمینی تا مقصد از جمله خدمات فرودگاهی است که در پروازهای بین المللی راه اندازی شده است.

او تاکید کرد: میانگین بین ۳تا ۴هزار مسافر در بخش پروازهای بین المللی از خدمات CIP فرودگاه استفاده کرده که در نوروز تعداد پیک مسافران به ۳هزار و۲۰۰ نفر رسید.

احتسابی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مبلغ ورودی خدمات فرودگاهی  گفت:  مبلغ ورودی برای هر نفر ۳میلیون و۲۰۰ هزار تومان است که طبق بررسی های صورت گرفته خدمات فرودگاهی که به مسافران ارائه می شود برابر و حتی بیشتر از  خدمات CIP کشورهای خارجی است چراکه هزینه ارائه خدمات تشریفات در کشورهای خارجی برای هر  مسافر بین ۵۰ تا ۷۰ دلار است.

وی در پاسخ به سوال دیگر  درخصوص قراردادهای جدید با شرکت فرودگاه ها برای ارائه خدمات فرودگاهی و تشریفات گفت: در تلاش هستیم که خدمات فرودگاهی و CIP را به صورت  شرکت های زنجیره ای در فرودگاه های بین المللی و حتی هتل های کیش راه اندازی کنیم.

در ادامه این برنامه علی باقری مدیرعامل مجری خدمات فرودگاهی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انعقاد قرارداد با آژانس مسافرتی  و سکوهای اینترنتی برای ارائه خدمات تشریفات گفت: در حال حاضر برای ارائه خدمات تشریفات فرودگاهی با ۲۰ آژانس قرارداد منعقد کرده ایم و در تلاش هستیم به صورت مستقل فعالیت کنیم.

وی افزود: برای ارائه خدمات فرودگاهی ۱۸ خودرو اضافه شده و  خدمات رایگان ترانسفر به مسافران ارائه می شود.

او تاکید کرد:  میانگین مسافرانی که از خدمات فرودگاهی استفاده می کنند بین سه هزار تا سه هزار و۲۰۰ مسافر است و با توجه به افزایش تعداد مسافران همزمان با راه اندازی فاز دوم فرودگاه امام خمینی  فضای بوردینگ از ۲۰۰ متر به ۴۰۰ متر اضافه شده و تعداد پارکینگ های روباز ما هم به بیش از ۲۰۰ خودرو رسیده است .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سیدحسن خمینی: بعضی شخصیت‌ها توان این را دارند که یک موجی را درون جان‌های دیگران ایجاد کنند/ با یک گل بهار نمی‌شود
  • سرزمین قم با حضور حضرت معصومه(س) حیات طیبه پیدا کرد
  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • اجتماع بزرگ دختران دانشجو در حرم حضرت معصومه(س) + تصاویر
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی