Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری مازندران ، سیدمحمود حسینی پور در نشست صمیمی با سرداران و فرماندهان سپاه کربلا و لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا به مناسبت سوم خرداد با بیان اینکه نبرد خونین بیت المقدس یکی از استراتژیک ترین عملیات های رزمندگان اسلام در تاریخ معاصر علیه سپاه کفر بوده که منتج به تغییر موازنه جنگ به سود جمهوری اسلامی ایران گردید، اظهار کرد: این عملیات، استمرار حرکت انقلاب اسلامی را تضمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران با بیان اینکه اگر فتوحات عملیات بیت المقدس نبود، امروز شاهد تداوم و بقای انقلاب نبودیم، گفت: «خرمشهر را خدا آزاد کرد» جمله استراتژیک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بوده است.

وی با اشاره به که این جمله در اوج غربت جمهوری اسلامی ایران بیان شد چراکه هنوز انقلاب اسلامی در ساز و کارهای بین المللی تثبیت نشده بود و این تعبیر، جایگاه ملت ایران را برای دنیا تبیین کرد، افزود: خرمشهر در عملیات بیت المقدس آزاد شد و این آزادسازی، رویش جدیدی در انقلاب اسلامی ایجاد کرد و زمینه پیروزی های دیگر رزمندگان دفاع مقدس را رقم زد.

حسینی پور ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مازندرانی در حماسه مقاومت و فتح خرمشهر، گفت: ثبات و استقرار کامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه خاورمیانه رهاورد آزادسازی خرمشهر بود.

وی با بیان اینکه امروز در تعریف جغرافیای جنگی، داعش تا بیخ گوش بشار اسد آمده بود و سپاه اسلام با فرماندهی سردار شهید قاسم سلیمانی داعشیان را محکوم به شکست کرد، افزود: ۴۳شهید مدافع حرم مازندران نیز در حذف داعش از منطقه نقش آفرین بودند، قدردان ایثار شهدا و خانواده های معظم این شهدا هستیم.

حسینی پور با بیان اینکه استکبار به دنبال مدیریت دنیا است اما انقلاب اسلامی در برابر آنها قد علم کرده است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به نقطه ای از شکوفایی رسیده که سیاستمداران آمریکایی، اثرگذاری و نفوذ ایران در انتخابات آمریکا را معترف شدند.

حسینی پور در بخش دیگری از سخنان خود به جسارت و شجاعت دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد اشاره و بیان کرد: جراحی اقتصادی دولت آخرین خاکریز ایران اسلامی برای شکوفایی و توسعه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که اجرای طرح جراحی اقتصادی دولت آرزوی چندین ساله مقام معظم رهبری بوده است که آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور آبروی خود را برای تحقق این مهم به میان آورده است، گفت: مردم و مسئولین باید به دولت کمک کنند تا در این طرح موفق شود.

حسینی پور به تغییرات مدیران و فرمانداران در استان مازندران اشاره و اظهار کرد: همه نیروهای انقلاب در دولت سیزدهم احساس وظیفه کردند و پای کار هستند. همگان باید تلاش کنیم افق جمهوری اسلامی ایران که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کردند، محقق شود.

وی به رشد ۸ درصدی اقتصادی که دولت هدفگذاری کرده اشاره کرد و گفت: استکبار به شدت به دنبال ناامید کردن ملت شریف ایران اسلامی است و سرداران و فرماندهان دوران دفاع مقدس باید با جهاد تبیین به امید آفرینی بین اقشار مختلف جامعه کمک کنند.

برچسب‌ها استانداری مازندران سید محمود حسینی پور نوری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سالروز فتح خرمشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استانداری مازندران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سالروز فتح خرمشهر جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۱۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، یوسف نوری، استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش مازندران با صدور پیامی؛ درگذشت غمبار و تاسف انگیز نخبه مازندرانی، شادروان سید اسماعیل نصرالهی را به جامعه فرهنگی و دانش آموزان استان تسلیت گفت. ‎

متن این پیام به شرح زیر است:

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می‌برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار (علیهم السلام) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی‌تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • هشدار فرشاد مومنی به روسای قوا : تا کار به فاجعه نکشیده رویه‌ها را تغییر دهید
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان