Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نکته مثبت استقلال تلاش بازیکنان و مدل توپ‌گیری آنها است که شبیه به بارسلونا هستند. - اخبار ورزشی -

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: از قبل گفته بودیم بازی سنگینی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مس رفسنجان کاملا تیم تاکتیکی است و مربی بادانش و جوانی دارد. می‌دانستیم بازی پرس در پرس می‌شود، چرا که هر دو تیم با پرس کردن اصرار به بازی مستقیم داشتند. مسی‌ها یکی دو موقعیت اوایل بازی داشتند اما از وقتی یک توپ را به تیر دروازه زدیم به لحاظ روحی شرایط برای استقلال تغییر کرد.

«بازیکنان استقلال پرتلاش بازی کردند.» وی با بیان این جمله تصریح کرد: آرمان رمضانی بیشتر ضربات سر را در محوطه جریمه مس می‌زد تا توپ به سایر بازیکنان برسد. امیرحسین حسین‌زاده بازی‌ خوبش را با زدن دو گل خوشگل تکمیل کرد. تقسیم بازیکنان در 20 دقیقه پایانی به درستی شکل گرفت و کادر فنی به کوین یامگا استراحت داد. آمدن وریا غفوری به استقلال کمک کرد و او جناح راست را به طور کامل بست. در نیمه نخست، بازیکنان مس از این جناح بیشتر نفوذ می‌کردند. در مجموع، بازی قشنگ و فنی شاهد بودیم و کیفیت بالایی داشت. انشاء‌الله در دیدار هفته پایانی رکورد شکست‌ناپذیری را که هواداران منتظرش هستند، ادامه پیدا می‌کند تا فصل فوق‌العاده برای استقلال به پایان برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عوامل شکست‌ناپذیری شاگردان فرهاد مجیدی در این فصل خاطرنشان کرد: اولین موضوع، انتقال انگیزه کادر فنی به بازیکنان است. این نکته مثبتی است که بازیکنان‌تان جنگنده و یکدل باشند. اگر به گل اول استقلال دقت کرده باشید، زمانی که حسین‌زاده گل زد همه بازیکنان ذخیره می‌خواستند وارد زمین شوند. ما سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمان شدیم و به طور طبیعی نباید آن‌قدر مهم باشد که وقتی گل می‌زنیم بازیکنان وارد زمین شوند اما انگیزه‌ و یکدلی که بین بازیکنان استقلال وجود دارد باعث شده که همه به فکر موفقیت و نباختن باشند. تیمی که روی دور برد باشد، سخت امتیاز می‌دهد.

فریبا یادآور شد: گل نخوردن استقلال به ساختار دفاعی این تیم بازمی‌گردد و صرفا به خط دفاع ودروازه‌بان مربوط نیست. در فوتبال امروز دنیا دفاع از خط حمله شروع می‌شود. در بازی با مس شاهد بودیم رمضانی و یامگا چندین بار توپ‌گیری کردند. در هر تیمی وقتی یک نفر در پرس کردن تعلل کند، پرس شکسته خواهد شد. در استقلال اگر توپ از جلو رد شود، هافبک‌ها مثل شیر می‌ایستند تا توپ بگیرند. مدل پرس کردن استقلال مثل بارسلونا است که به آن «کانتر پرس» می‌گویند، یعنی وقتی خط فورواد توپ را از دست می‌دهد، هافبک‌ها و بلافاصله خط دفاعی وارد پرس می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در جشن قهرمانی استقلال در هفته سی‌ام لیگ برتر شرکت می‌کند، گفت: اگر دعوت کنند، حتما به ورزشگاه آزادی می‌روم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص لیست تیم ملی برای بازی‌های تدارکاتی گفت: به نظرم، حداقل باید 5،6 بازیکن از استقلال به تیم ملی دعوت شوند.

لیگ برتر فوتبال| مس رفسنجان صفر - استقلال 2؛ فقط یک قدم تا جاودانگی/ فعلاً تنها آسمان استقلال آبی است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم