Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:03:18 GMT

امروز جهاد تبیین در جامعه امری ضروری است

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۲۲۳۱

امروز جهاد تبیین در جامعه امری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه محقق زاده سه شنبه شب در آئین گرامیداشت سوم خرداد، افزود: رزمندگان ما در شرایطی نابرابر و در حالی که رژیم بعثی به پشتوانه غرب، آمریکا، جنگی جهانی را به ما تحمیل کرده بود، ایستادگی کردند.

محقق زاده با اشاره به اینکه رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر، تبعیت از ولایت فقیه بود، اظهار کرد: امروز نیز همچنان استوار در این مسیر قدم برخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما با ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلام، تمدن نوین اسلامی را رقم خواهیم زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: در بحث پیروزی در خرمشهرهای پیش رو که مقام معظم رهبری فرمودند، با وحدت و همیاری فراتر از جغرافیای اسلامی باید اقدام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیروزی خرمشهر در عملیات بیت المقدس فتح الفتوح بود، گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبر امروز جهاد تبیین در جامعه امری ضروری است.

محقق زاده تصریح کرد: در این زمان که جنگ شناختی، ترکیبی، هیبریدی، جنگ‌های قومی و قبیله‌ای و جنگ‌های نیابتی از سوی استکبار جهانی به ملت‌ها تحمیل می‌شود باید جهاد تبیین را در اولویت قرار داده و بصیرت انقلابی داشته باشیم.

کد خبر 5498797

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سوم خرداد فتح خرمشهر سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آزادسازی خرمشهر بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و خاک گرد و غبار خطبه های نماز جمعه ساختمان متروپل ویروس کرونا آزادسازی خرمشهر آمار کرونا ریزش آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیمای استان لرستان؛مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان با گرامیداشت مقام معلم و شهادت شهید مرتضی مطهری گفت: شهید مطهری چهره نامی فرهنگ و تاریخ  است و نقس رسانه ها در دنیا نقش بی بدیلی است و امروز رسانه خط مقدم جهاد تبیین است. 
حجت الاسلام درویشی افزود: رسانه در  خط مقدم جهاد تبیین قرار دارد و خبرنگاران نقش مؤثری برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن دارند.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید به اینکه تحقق ارزش‌ها در جامعه وابسته به نقش معلمان است، گفت:مبارزه با دشمن در میدان جهاد تبیین بدون نقش‌آفرینی معلمان قابل‌انجام نیست.
برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در این هفته ،  زنگ سپاس ،،تجلیل از معلمان  نمونه بسیجی و ترویج و اشاعه فرهنگ راه شهید مطهری از برنامه های این هفته عنوان کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر