Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: انتقام باید، قاطع، کوبنده و بازدارنده باشد. وقتی زدند و صدایش در کشور پیچید، باید جوری بزنیم که صدایش جهان را بردارد. درست مثل خرمشهر. آمدند، گرفتند و بستند. پر صدا هم این کار را کردند ما اما چنان زدیم که صدایش صد چندان بود. چنان زدیم که 19 هزار جنگاور عراقی، دست‌هایشان بالا رفت به نشان تسلیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمشقِ عملیاتِ پیروزِ بیت‌المقدس پیش روی ماست.

در جوابِ اشغالگرانِ قدس هم به همین شیوه باید مشق کنیم. وقتی می‌زنند نباید بتوانند در بروند. زدند، حتما باید بخورند چند برابر. این که مقامات مختلف همواره از انتقام سخن می‌گویند و پشیمان‌کننده می‌نامند اما باز هم دشمن تکرار می‌کند، معنای خوبی نمی‌تواند داشته باشد.

حداقلی‌ترین معنایش این است که اقدامات ما - اگر هست - پشیمان‌کننده نبوده است و الا هوس تکرار نمی‌کردند. این خط سیر را نقطه پایان بگذاریم و سطر را با ضربه‌ای در خور شروع کنیم. بلند و پر صدا هم باید باشد. نمی‌شود جواب "های" را جز با "هوی" داد! در تهران زدند، باید در تل‌آویو جواب بگیرند. نیمروز زدند باید روزشان را از همان بامداد، عزا کنیم. روزنامه‌هاشان را با محوریتِ خبر ترور صفحه‌آرایی کردند، صفحه اول همه روزنامه‌های ما هم با چنین تزئینی باید آراسته شود.

ما به توان بازدارندگی خود باور داریم اگر مسئولانی که سخن از انتقام می‌گویند، به وعده خود - در کمترین زمان - عمل کنند. این گستاخی اگر بی‌پاسخ بماند، رژیم جعلی و تروریستی را جسورتر می‌کند. چشم در برابر چشم، دست در برابر دست. سرهنگ صیاد خدایی را زدند که دست ما بود، باید با زدن یک ژنرال‌شان، بازو بُرِشان کنیم. صریح و روشن و پر صدا باید جدول باز کنیم و در برابر هر ضربه‌ای که زدند، هر تروری که انجام دادند، اقدام متقابل را ثبت تاریخ کنیم. حرف درمانی نه زخم دل ما را التیام می‌بخشد و نه آنان را به راه می‌آورد. این ضربه سنگین است که در "خاکسترکده" خودشان جاگیرشان می‌کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا رژیم صهیونیستی اسرائیل روزنامه جمهوری اسلامی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو چهارشنبه شب در دیدار النصر و الخلیج در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان، دو گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 3-1 پیروز شود و به فینال صعود کند.

درخشش رونالدو در این مسابقه مورد توجه رسانه‌های مختلفی قرار گرفت. روزنامه «دیلی میل» با اشاره به اینکه رونالدو پس از اعلام پنالتی به سود النصر اجازه داد سادیو مانه پشت این ضربه بایستند، درباره نجابت و از خودگذشتگی رونالدو در این نوشت: رونالدو نشان داد که آنطور که برخی فکر می‌کنند، فقط به فکر خودش نیست.

این روزنامه تاکید کرد که رونالدو با وجود اینکه در جام جهانی بهترین پنالتی‌زن بود، در یک حرکت شگفت‌انگیز این فرصت را به هم‌تیمی سنگالی خود واگذار کرد.

وب‌سایت «اسپورت بایبل» نیز در گزارشی با اشاره به گل او رونالدو ابراز حیرت کرد و نوشت: رونالدو با پای چپش یک ضربه شگفت‌انگیز می‌زند. او هنوز هم توانایی این را دارد.

این گل همچنین مورد تحسین کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت و یکی از آنها نوشت: چه پایانی، همیشه سطحی! آیا او تا هفتاد سالگی به این کار ادامه خواهد داد؟

یکی کاربر دیگه عنوان کرد: 99 درصد مهاجمان نمی‌توانند این حرکت را تقلید کنند و او هنوز هم دیوانه‌کننده است‌. یک پایان رویایی.

روزنامه «تاک اسپورت» نیز نوشت: بازیکنی که پنج‌بار توپ طلا را برد، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او با وجود اینکه به دروازه نگاه نمی‌کرد، توپ را به طرز درخشانی وارد دروازه کرد.

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • نگاه استاد مطهری به آینده جمهوری اسلامی به روایت افروغ