Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سرداراحمد طاهری فرمانده انتظامی استان گفت: در رصد فعالیت و تحرکات قاچاقچیان ارزاق عمومی، مبنی بر اینکه افرادی سودجو قصد قاچاق روغن خوراکی در محور نهبندان به زاهدان در شمال استان سیستان و بلوچستان را دارند، ماموران انتظامی شهرستان‌های نیمروز و زاهدان باکنترل و رصد محور مذکور، تعداد ۳ دستگاه کشنده تریلی قاچاقچیان را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در بازرسی از این خودرو‌ها ۵۵ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز، در بشکه‌های ۲۰ لیتری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارزش کالا‌های کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۱۳ میلیارد ریال برآورده شده که در این رابطه ۳ فرد متخلف شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار طاهری از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ قرار دهند

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا روغن قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از بعدازظهر پنجشنبه تا شب جمعه (۱۳ تا ۱۴ اردیبهشت) برای همه مناطق استان به ویژه زاهدان، تفتان، خاش، میرجاوه، دلگان رخداد رگبار پراکنده بهاری گاهی رعدو برق، بارش تگرگ و تندباد موقتی پیش بینی می‌شود.

ملاشاهی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از پیش از ظهر پنج شنبه تا شب جمعه (۱۳ الی ۱۴ اردیبهشت) برای شهرستان زاهدان، مناطق مرکزی و جنوبی و سواحل وزش باد شدید به همراه کاهش دید رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد: از فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات خودداری و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه‌های فصلی در زمان بارندگی پرهیز شود و در ترددهای دریایی احتیاط لازم صورت گیرد. همچنین از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه ها محافظت شود. برای کاهش خسارات احتمالی نیز تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان