Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@09:12:58 GMT

قالیباف برای سومین سال رئیس مجلس شد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۲۳۷۹

قالیباف برای سومین سال رئیس مجلس شد

فرارو- محمدباقر قالیباف برای سومین سال پیاپی رئیس مجلس شورای اسلامی شد.

در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس و در جریان انتخابات هیأت رییسه مجلس یازدهم برای سال سوم فعالیتش، محمدباقر قالیباف با ۱۹۴ رای به عنوان رییس مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

هیئت رئیسه بر اساس عملکرد انتخاب نمی‌شود

پیشتر حسین کنعانی‌مقدم فعال سیاسی اصول‌گرا در گفتگو با فرارو گفته بود: اینکه گفته شود، بر اساس عملکرد قالیباف ممکن است، وی تغییر کند، این موضوع خیلی بعید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراکسیون‌ها سعی می‌کنند، افراد منتسب خود را به هیئت رئیسه بفرستند و به نظر می‌رسد، در دوره جاری در ترکیب هیئت‌رئیسه شاهد تغییراتی باشیم، با توجه به وضعیتی که در دو سال گذشته در مجلس وجود داشته تغییر این افراد خیلی ربطی به عملکرد آن‌ها ندارد و بر اساس لابی‌گری‌هایی که انجام می‌دهند، درصدد تغییر هیئت رئیسه هستند.

کنعانی‌مقدم اضافه کرد: برخی از اعضای مجلس نیز در حال رایزنی برای تغییر برخی از کرسی‌های هیئت رئیسه هستند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر اینکه بخواهیم عملکرد قالیباف را در قامت رئیس مجلس مورد ارزیابی قرار دهیم، به نظر می‌رسد این موضوع جنبه درستی نداشته باشد، زیرا مجلس و تصمیماتی که در آن گرفته می‌شود را نه تنها یک فرد بلکه جمع نمایندگان می‌گیرند.

کنعانی‌مقدم خاطرنشان‌کرد: به اعتقاد بنده با توجه به شعار‌ها و اهدافی که نمایندگان در ابتدای دوره یازدهم پارلمان اعلام کردند، آن‌ها نمره قابل قبولی در این زمینه کسب نکردند و به نوعی شاید توانایی‌شان نیز در همین حد بوده، زیرا آن‌ها نتوانستند، به شعار‌هایی که دادند، عمل کنند، از سویی با توجه به عنوان انقلابی که آن‌ها برای خود انتخاب کردند، قادر نبودند، به این شعار خود جامع عمل بپوشانند.

این فعال سیاسی اصول‌گرا تصریح کرد: متاسفانه در برخی از حوزه‌ها نمایندگان مجلس یازدهم نتوانستند، آنطور که باید و شاید کار‌های جدی انجام دهند، در حال حاضر در حوزه معیشت، مردم در تنگا هستند که این امیدواری وجود دارد، در دو سال باقیمانده از مجلس فعلی نمایندگان بتوانند، اقداماتی را انجام دهند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا