Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش همشهری آنلاین و به نقل از دیجیتال ترندز، پس از مدت‌ها انتظار کاربران گلکسی واچ ۴، سرانجام این دستگاه‌های شرکت سامسونگ به دستیار گوگل مجهز خواهند شد.

دستیار گوگل به دستگاه‌های گلکسی واچ ۴ در کشورهای ایالات متحده امریکا، بریتانیا، استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایرلند، ژاپن، تایوان و کره راه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هند از جمله کشورهایی است که با وجود داشتن بازار بزرگی برای شرکت سامسونگ در این لیست غایب است.

کاربران گلکسی واچ ۴ خواهند توانست پس از دریافت و نصب به‌روزرسانی، با استفاده از عبارت کلیدی «Hey Google» یا با  دکمه کناری برای نمایش، دستیار را فراخوانی کنند. مشخص نیست آیا کاربران می‌توانند دستیار داخلی سامسونگ را به طور کامل از ساعت هوشمند حذف کنند یا خیر.

شرکت گوگل نیز چندی پیش در رویداد Google I/O 2022 ساعت پیکسل خود را معرفی کرد که مجهز به دستیار گوگل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

معرفی جدیدترین‌های گوگل در رویداد I/O | پیکسل‌واچ سرانجام معرفی شد

با وجود وعده‌های قبلی، ماه‌ها طول کشید تا شرکت سامسونگ دستیار گوگل را به ساعت هوشمند خود اضافه کند و کاربران مدت زیادی در انتظار این به‌روزرسانی بودند.

کد خبر 678776 برچسب‌ها شرکت گوگل شرکت سامسونگ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت گوگل شرکت سامسونگ شرکت سامسونگ دستیار گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اخبار و گزارش های تازه ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش بینی می شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری های پیشین شامل دو دستگاه بوده اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می رود.

طبق گزارش ها مذاکراتی درباره ویژگی های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش بینی می شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

کد خبر 6090119 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند