Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه علمای مسلمان عراق اعلام کرد که آمریکا ۸۵ درصد از سلاح‌های گروه تروریستی «داعش» را تامین می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جبار المعموری» رئیس اتحادیه علمای مسلمان عراق در سخنانی اظهار داشت که بر اساس داده‌های امنیتی، حدود ۸۵ درصد از سلاح‌های مورد استفاده گروه تروریستی «داعش»، آمریکایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام این موضوع افزود: افراد بسیاری اخیراً توسط عناصر داعش در مناطق «دیالی»، «کرکوک» و «صلاح الدین» با سلاح‌های جدید و مدرن کشته شده اند.

المعموری در ادامه تصریح کرد: عناصر داعش تکفیری توسط خارجی‌ها تأمین مالی می‌شوند که این امر حاکی از قتل عام‌های گسترده علیه مردم بی گناه در برخی از مناطق ازجمله «دیالی» است.

وی با اشاره به اینکه ثبات عراق با خروج تمامی نظامیان آمریکایی و عناصر اطلاعاتی آن از این کشور، تحقق می‌یابد، تاکید کرد: شواهد و مدارک بسیاری وجود دارد که ثابت می‌کند آمریکایی‌ها در راستای درهم شکستن ثبات و ایجاد نا امنی در عراق تلاش می‌کنند.

لازم به ذکر است که روز گذشته تروریست‌های تکفیری داعش به روستای العاصی در منطقه الرشاد واقع در جنوب کرکوک یورش بردند.

منابع عراقی اعلام کردند که به دنبال این یورش تروریست‌های تکفیری داعش ۷ نفر کشته شدند. از سوی دیگر، گفته می‌شود تروریست‌های تکفیری به منطقه‌ای در دیالی نیز یورش بردند که به دنبال آن ۲ نفر کشته و ۲ تَن دیگر زخمی شدند. در همین حال، هجوم داعش به استان نینوا نیز یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سلاح آمریکا داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟