Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً اولین خودرو‌های وارداتی در تابستان وارد کشور شود. حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس درباره راهکار دولت و مجلس برای کنترل قیمت بازار مسکن و خودرو و ارتباط مردمی‌سازی یارانه‌ها با این حوزه‌ها گفت: این مسائل ارتباطی به بازار خودرو و مسکن نخواهد داشت، اما احتمال دارد تورم روانی و انتظاری ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: هر اقدامی در موضوع اقتصاد آثاری دارد. ادامه روند گذشته ۲۵ الی ۲۸ درصد تورم ایجاد می‌کرد، اما حذف ارز ترجیحی و اصلاح هدفمندسازی یارانه زیر ۱۰ درصد ایجاد تورم خواهد کرد.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: در عبور از گذرگاه ارز جهانگیری، دولت باید بر روی اقدامات دیگر نیز متمرکز شود که واردات خودرو یکی از این اقدامات است که احتمالاً اولین خودرو‌های وارداتی در تابستان وارد کشور شود که سبب می‌شود کیفیت و قیمت خودرو‌ها کنترل شوند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: خودرو بازار خودرو واردات خودرو قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روح الامینی: باید انحصار از بازار خودرو برداشته شود

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 37 عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران و کاندیدای مجلس شورای اسلامی در سخنانی با بیان اینکه «باید انحصار از بازار خودرو برداشته شود» تاکید کرد: «خودرو با کیفیت و کم مصرف حق مسلم هر ایرانی هست.» برنامه این نماینده مجلس برای این عرصه را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • روح الامینی: باید انحصار از بازار خودرو برداشته شود
  • راه بازار اجاره از بازار مسکن جدا شد / آمارهای نگران‌کننده برای مستاجران
  • كف و سقف اجاره مسکن تعيين خواهد شد
  • فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1403 + قیمت و ورود به سایت فونیکس
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی چیست؟
  • شرط سازمان غذا و دارو برای برنج‌های وارداتی
  • بهار متفاوت بازار اجاره؟
  • ریزش بورس تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • با اجرای قانون «ساماندهی بازار زمین» التهابات در بخش مسکن کاهش می‌یابد
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳