Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندرانیک تیموریان می گوید استقلال مواظب جدایی ستاره‌هایش باشد

آندرانیک تیموریان پیشکسوت تیم استقلال نسبت به قهرمانی این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش طرفداری، آندرانیک تیموریان پیشکسوت استقلال در خصوص قهرمانی آبی پوشان در لیگ بیست و یکم به ایلنا گفت:

حسی جز خوشحالی نیست. فکر می‌کنم بعد از قهرمانی همه استقلالی‌ها خوشحال بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی آنهایی که انتقاد می‌کردند هم از این پیروزی احساس خوبی داشتند. حقیقت این است که در سال‌های اخیر هواداران، بازیکنان، مربیان، مدیران و پیشکسوتان استقلال خیلی تحت فشار بودند، چون به جز یک جام حذفی که در زمان مربیگری وینفرد شفر به دست آمد، استقلال صاحب جامی نشد. این موفقیت می‌تواند نقطه آغاز تصاحب جام‌های بیشتر باشد چون الان مجموعه استقلال باروحیه‌تر از سال‌های قبل شده و دیگر فشار هشت فصل ناکامی روی دوش این باشگاه و عواملش سنگینی نمی‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به دلیل ضعف سپاهان و پرسپولیس، رقیب جدی در مسیر کسب قهرمانی نداشت، عنوان کرد:

تا نمی‌دانم چرا برخی چنین حرف‌هایی را می‌زنند. پرسپولیس قبل از باخت به سپاهان خودش را همچنان مدعی قهرمانی می‌دانست و امیدوار بود اما با شکست مقابل سپاهان و برد بزرگی که استقلال در اهواز به دست آورد، از قهرمانی محروم شد. این حرف‌ها به نظر من هیچ پایه و اساس درستی ندارد و باید واقع‌بینانه به قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم نگاه کرد. به نظر من استقلال در بهترین فصل فنی پرسپولیس و سپاهان که دو مدعی جدی قهرمانی بودند توانست با اقتدار جام لیگ برتر را صاحب شود. نه پرسپولیس ضعیف بود و نه سپاهان. این دو تیم در اوج بودند اما رقابت را به استقلال باختند. این حرف‌ها کار بزرگی که استقلال در لیگ بیست و یکم انجام داد را کوچک نمی‌کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، پیرامون جدایی احتمالی آبی پوشان بعد از پایان فصل بیست و یکم، تصریح کرد:

طبیعی است. هواداران انتظار دارند ستاره‌ها حفظ شوند تا علاوه بر تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم موفقیت‌هایی به دست آید. البته من شنیدم شاید لیگ قهرمانان آسیا در سال‌های بعد در تاریخ جدیدی برگزار شود اما هرچه باشد ما اگر بتوانیم شاکله این تیم خوب را حفظ کنیم بدون شک می‌توانیم در آسیا هم صاحب جام شویم. یک بار با استقلال تا چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رفتیم.

او ادامه داد:

البته آن سال تیم‌های شرق آسیا از مرحله نیمه‌نهایی به تیم‌های غرب می‌خوردند و کار دشوارتر از حالا بود که فقط در فینال شرق و غرب به هم می‌خورند. حسرت قهرمان نشدن با استقلال در آن فصل همیشه در دل من بود. ما آن فصل به تیم بسیار پرستاره اف سی سئول خوردیم که بازیکنان گران‌قیمتی داشت. اما حق‌مان بود به فینال برسیم. امیدوارم مجموعه فعلی طلسم‌شکنی کرده و یک ستاره آسیایی دیگر به کارنامه استقلال اضافه کند. منتظر قهرمانی استقلال با همین مجموعه در لیگ قهرمانان آسیا هستم.

تیموریان در رابطه با ساختار مالی استقلال، گفت:

تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود باید تدارکات خوبی داشته باشد. آقای آجورلو باید ساختار مالی منظمی در این باشگاه ایجاد کند و از حمایت دریغ نکند تا این مهم محقق شود. امیدوارم به این دستاورد بزرگ برسیم.

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آندرانیک تیموریان لیگ قهرمانان آسیا بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • از استقلال و پرسپولیس تا هوادار و پیکان/ شیپور جنگ برای سهمیه آسیایی
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!