Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@15:23:18 GMT

۷ هتل لوکس در کیش

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۳۲۷۲

۷ هتل لوکس در کیش

نگران محل اقامت خود هم نباشید. کیش دارای تعداد زیادی هتل لوکس است که ساعات استراحت شما را بدل به لحظاتی به یادماندنی می‌کند. در اینجا با ۷ هتل لوکس در کیش آشنا شوید.

در هتل بین‌المللی کیش، لاکچری اقامت کنید

هتل بین‌المللی کیش یکی از هتل‌های لوکس کیش است. این هتل در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است و دارای ۱۴ طبقه و ۱۰۰۰ اتاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما در هتل بین‌المللی کیش می‌توانید از خدمات اتاق ۲۴ ساعته، استفاده کنید، خودروی خود را در پارکینگ بگذارید، لباس‌هایتان را به خشکشویی بدهید، از مینی‌بار اتاق بهره ببرید و همچنان که از تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ی اتاق فیلم تماشا می‌کنید، از هوای خنکی که سیستم تهویه‌ی مطبوع مرکزی فراهم می‌کند، لذت ببرید. هتل دارای رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان در اتاق و لابی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی و زمین تنیس است. در هتل بین‌المللی کیش انواع اتاق سینگل، کانکت، توئین، دبل، تریپل و سوییت وجود دارد.

هتل منحصربه‌فرد خاور میانه

اگر به هتل ترنج بروید می‌بینید که در متفاوت‌ترین هتل کیش و در یکی از خاص‌ترین و منحصربه‌فردترین هتل‌های خاور میانه و جهان پا گذاشته‌اید. هتلی که نمونه‌ی مشابه آن را می‌توان در جزایر مالدیو و کارائیب یافت. این ویژگی منحصربه‌فرد به خاطر این است که هتل ترنج روی آب قرار گرفته است و کف شیشه‌ای آن به شما اجازه می‌دهد تا احساس کنید پاهایتان در آب خلیج همیشگی فارس گذاشته‌اید و در کنار ماهی‌ها و سایر جانوران دریایی اقامت دارید. نمای هتل از بالا طرح سنتی ترنج را  دارد. هتل ترنج دارای یک ساختمان چهار طبقه در ساحل نیز هست که دارای هفت مدل اتاق مختلف با متراژهای ۴۰، ۶۰ و ۱۲۰ متری هستند. انواع اتاق‌های هتل عبارتند از: دو تخته، اتاق دو تخته رو به دریا، اتاق دو تخته رو به غروب، سوئیت رویال ترنج، سوئیت رویال رو به دریا، سوئیت رویال رو به غروب و سوئیت امپریال.

ویلا، سوئیت یا اتاق؟

اگر قصد اقامت در هتل شایان را دارید، می‌توانید گزینه‌های مختلفی را برگزینید. شما می‌توانید از سوئیت و اتاق‌های داخل هتل و یا ویلاهای این هتل لوکس واحد اقامتی خود را انتخاب کنید. هتل شایان کیش در سال ۱۳۵۴ افتتاح شده و دارای ۱۹۵ سوئیت است. برخی از اتاق‌های این هتل منظره‌ای رو به دریا دارند. این هتل تمامی امکانات یک هتل لوکس و پنج ستاره را دارد. بخشی از این خدمات و امکانات عبارتند از: خدمات اتاق و پذیرش ۲۴ ساعته،‌ اینترنت رایگان در لابی، خدمات خشک‌شویی، اتو و بیدار باش، بالکن، امکان سرو صبحانه و ناهار در اتاق، امکان تبدیل ارز، اتاق چمدان، امکان اجاره‌ی ماشین با راننده و یا استفاده از تور، خدمات نگهداری از کودکان، کافی‌شاپ، رستوران، چایخانه در فضای باز و سرپوشیده، سالن همایش، کنفرانس و اجتماعات، سالن بیلیارد، اتاق سیگار، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و آلاچیق و ترانسفر رایگان برای رفتن به فرودگاه.

به ایران باستان سفر کنید

هتل داریوش همانطور که نامش شما را به یاد ایران باستان می‌اندازد، با معماری‌اش نیز شما را به سفری باستانی می‌برد. هتل لوکس و پنج ستاره‌ی داریوش در سال ۱۳۸۰ افتتاح و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. این هتل که دارای ۳ طبقه و ۱۵۰ اتاق است، در طراحی و معماری تخت‌جمشید را الگو قرار داده است و نمادهایی از کاخ آپادانا به صورت موتیف در همه جای هتل قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید از طریق فلایتیو یکی از اتاق‌ها و یا سوئیت‌های این هتل را رزرو کنید و در عین این که یک تفریح لوکس در جزیره‌ی کیش را برای خود رقم می‌زنید، حس و حال پادشاهان دوران پرافتخار ایران را نیز تجربه کنید. از میان سوئیت‌ها و اتاق‌های دو نفره دوبل رو به باغ، سوئیت‌های دو نفره دوبل رو به دریا، سوئیت‌ استودیو، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به باغ، سوئیت آتوسا یک خوابه رو به دریا، اتاق دو نفره استاندارد رو به باغ، اتاق دو نفره استاندارد رو به دریا، سوئیت رویال لوکس چهار نفره رو به دریا و سوییت رویال لوکس چهار تخته رو به باغ، واحد اقامتی مناسب خود را انتخاب کنید و مطمئن باشید که بهترین سرویس و خدمات را از کارکنان مجرب این هتل دریافت می‌کنید.

هتل سورینت مریم جایی برای اقامت مشکل پسندان

هتل ۵ ستاره‌ی سورینت مریم جایی برای اقامت افراد مشکل پسند است. این هتل در نزدیکی به دریا و ساحل قرار دارد و در عین حال به مراکز خرید نزدیک است. هتل سورینت مریم که معماری بسیار زیبایی دارد، با اتاق‌های دو تخته، سوئیت‌های مختلف جونیور، لوکس و پرزیدنتال پذیرای مهمانانی است که بین مسیر دریا و مراکز حرید در تردد هستند. شما می‌توانید از بازار زیتون و مرکز تجاری کیش دیدن کنید و در آنجا خرید کرده و سپس به ساحل بروید. هتل دارای یک رستوران عالی و کافی شاپ جذابی است که خوراکی‌های لذیذی را برای شما سرو می‌کنند.

جاذبه‌ی نزدیک هتل پارمیس چیست؟

هر چند که هتل پارمیس خودش به تنهایی یک محل اقامت لوکس و عالی است، اما نزدیکی آن به صخره‌ی خرچنگ‌ها آن را به یک محل اقامت تمام عیار تبدیل کرده است. اتاق‌های هتل، سرویس و پذیرایی آن، چند رستوران ایرانی و بین‌المللی و سفره‌خانه‌ی هتل همگی بهترین غذاها را پیش روی مشتریان می‎گذارند. هتل دارای  استخر و جکوزی برای تفریح و رفع خستگی و هم‌چنین سالن اجتماعات و سالن کنفرانس است.

در هتل مارینا پارک از انواع تفریحات آبی لذت ببرید

هتل مارینا با ۷۵۰ متر ساحل اختصاصی و پارک آبی جذابش، یکی از جاهایی است که شما می‌توانید برای انواع تفریحات آبی انتخاب کنید. این هتل دارای یک پارک آبی است که همه‌ی قطعات آن با تجهیزات بادی درست شده و روی دریا نصب شده‌اند. استفاده از این پارک جذاب برای آقایان و کودکان پسر و دختران تا ۱۱ سال مجاز است. علاوه بر این، سوئیت‌های هتل همه دارای منظره‌ی دریا هستند. از امکانات‌ هتل مارینا می‎توان به ترانسفر فرودگاهی رایگان، اینترنت رایگان در لابی استخر، اسکله، سونا، جکوزی و سالن ورزشی، اسپا، رستوران فضای باز، قایق سواری، جت اسکی و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.

کد خبر 678861 برچسب‌ها سفر - هتل و هتلداری سفر - گردشگری جزیره کیش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر گردشگری جزیره کیش هتل بین المللی کیش شما می توانید رو به دریا هتل دارای رو به باغ هتل لوکس سوئیت ها دو نفره دو تخته اتاق ها اتاق دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور فراجا اظهار داشت: در صورت مفقود شدن یکی از پلاک‌های خودرو یا تک پلاک موتورسیکلت، مالک فقط ۲۴ ساعت وقت دارد به گزارش و تغییر و دریافت پلاک جدید اقدام کند.

وی ادامه داد: در صورت عدم گزارش مفقودی پلاک، هرگونه جرم و جنایتی که با آن انجام شود برای مالک وسیله نقلیه مسئولیت ایجاد کرده و باید پاسخگو باشد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا خودروهای تک پلاک را فاقد اجازه تردد دانست و افزود: در صورت رویت چنین مواردی پلیس موظف به توقیف خودرو است و علاوه بر جریمه نقدی خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

شماره گذاری خودروهای لوکس

سرهنگ محمدی همچنین درباره شماره‌گذاری خودروهای لوکس گفت: برای خودروهای لوکس تعریف مشخصی تبیین شده است که شامل شماره‌گذاری به‌خصوص پلاک ملی نخواهند شد.

به گفته وی، البته برخی از خودروهای لوکس در مناطق آزاد تجاری و اقتصادی قابل تردد با پلاک منطقه هستند اما هیچ‌گاه پلاک ملی نخواهند شد.

تمدید سالانه و چند بار در سال خودروهای گذر موقت

رئیس مرکز شماره‌گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالانه خودروهای گذر موقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یک‌ساله یا به صورت تمام‌وقت برای تردد خودروهای گذر موقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.

سرهنگ محمدی حتی تمدید چند بار در سال پلاک گذر موقت را نیز شایعه عنوان کرد و افزود: مدت تردد این خودروها با پلاک گذر موقت محدود بوده و باید به مناطق آزاد تجاری بازگردند.

کد خبر 848880 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم تعويض پلاك پليس راهور

دیگر خبرها

  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست