Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@15:46:19 GMT

تمجید اسطوره سابق تیم ملی فرانسه از امباپه

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۳۵۷۷

تمجید اسطوره سابق تیم ملی فرانسه از امباپه

هانری از ماندن امباپه در پاری سن ژرمن خوشحال است و باور دارد این تصمیم به سود لیگ فوتبال فرانسه خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، تیری هانری، اسطوره باشگاه آرسنال و تیم ملی فرانسه به تمجید از تصمیم کیلیان امباپه برای ماندن در پی اس جی پرداخت و تاکید کرد که این انتخاب می‌تواند برای باشگاه او و همچنین لیگ فوتبال فرانسه مؤثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانری می‌گوید ماندن کیلیان امباپه در پاری سن ژرمن برای فوتبال فرانسه حیاتی بود و اگر امباپه تصمیم به ترک تیمش به مقصد مادرید می‌گرفت، پی اس جی و لیگ فرانسه قدرت خود را تا حد زیادی از دست می‌داد.

کیلیان امباپه ستاره تیم پاری سن ژرمن برای مدت‌ها به تیم رئال مادرید لینک شده بود و در پنجره جاری، بسیاری از باشگاه‌ها انتظار داشتند که این بازیکن بالاخره راهی اسپانیا شود. فلورنتینو پرز به عنوان مدیرعامل باشگاه رئال مادرید تلاش‌های زیادی برای جذب امباپه انجام داد اما سرانجام این بازیکن تصمیم گرفت در کشور خود به فوتبال خود ادامه دهد.

در حالی که قرارداد امباپه با باشگاه پی اس جی در همین تابستان به پایان می‌رسید، او یک قرارداد چهارساله جدید را با آن‌ها به امضا رساند که از لحاظ مالی مزایای بسیار زیادی برای او به همراه خواهد داشت. تیری هانری که خود یکی از نمادهای فرانسوی فوتبال است، اعتقاد دارد تصمیم امباپه تنها نشان دادن قدرت پاری سن ژرمن در امضای یک قرارداد جدید نیست، بلکه یک لحظه حیاتی برای کل فوتبال فرانسه محسوب می‌شود.

تیری هانری گفت: بدیهی است که کیلیان تصمیم گرفت بماند. این برای فوتبال فرانسه یک اتفاق بسیار بزرگ است. من و همه مردم گمان می‌کردند که او در نهایت این تیم را ترک کند. فکر می‌کنم حتی در برهه‌ای خود او نیز اعتقاد داشت که دیگر زمان ترک پی اس جی فرا رسیده اما همه چیز برخلاف انتظار رقم خورد.

کاپیتان سابق باشگاه آرسنال اضافه کرد: فکر می‌کنم او در لحظه‌های آخر نظرش را تغییر داد. نمی‌دانم دقیقاً چه چیزی باعث شد نظرش را تغییر دهد، اما مطمئناً می‌توان گفت که او مسائل زیادی را در نظر داشته و یک ذهنیت عمیق باعث شده تا ماندن را به رفتن ترجیح دهد. وقتی رئیس جمهور به او زنگ زد تا او را برای ماندن متقاعد کند، واقعاً دیوانه کننده بود.

وی تصریح کرد: ماندن امباپه در پی اس جی نشان می‌دهد که این تیم در کنار پول، قدرت زیادی نیز دارد. البته از سوی دیگر تصمیم امباپه نیز کاملاً به مسائل مالی مربوط نمی‌شود و او می‌توانست با دریافت دستمزد بسیار بالایی، مسیر فوتبالی خود را تغییر دهد. دوست دارم باور کنم که او به پروژه ورزشی پاریس ایمان داشت و به همین خاطر تصمیم گرفت در جوانی و اوج به کار خود ادامه دهد.

هانری در پایان صحبت‌هایش افزود: بدون شک تصمیم امباپه باعث خوشحالی همه مردم فرانسه شده است. تیم ملی کشورمان مدافع عنوان قهرمانی در جام جهانی است و اگر بازیکنی در سطح کیلیان امباپه از فوتبال فرانسه فاصله بگیرد، بدون شک باشگاه‌ها ضرر زیادی خواهند کرد چرا که بازیکنی با استانداردهای او به ندرت وجود دارد و زمانی که چنین ستاره‌ای را از دست بدهید، جایگزین کردن او بسیار سخت خواهد بود.

به گزارش ایمنا، کیلیان امباپه در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ تصمیم گرفت در پاری سن ژرمن با حقوقی هنگفت به کار خود ادامه دهد و از پیوستن به تیم رئال مادرید منصرف شد.

کد خبر 577545

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امباپه انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید امباپه در رئال مادرید امباپه در مادرید پی اس جی تیم فوتبال پاری سن ژرمن تیم ملی فوتبال فرانسه فرانسه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کیلیان امباپه فوتبال فرانسه پاری سن ژرمن تصمیم گرفت پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد

بازیکن سال‌های گذشته فوتبال ایتالیا معتقد است مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نقش مارکوس تورام در ترکیب اینتر را انجام نخواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دانیله آدانی درباره وضعیت خط حمله نراتزوری در فصل آینده سری A گفت: لائوتارو مارتینس تاکنون چیزهایی از خودش نشان داده که به ندرت از ستاره‌ها می‌بینیم؛ مواردی چون رد کردن پیشنهادهای تیم های بزرگی چون بارسلونا و رئال مادرید. او می‌خواهد قراردادش با اینتر را تمدید کند و با رفتار خود نشان می‌دهد که پیراهن اینتر را دوست دارد.

مدافع پیشین اینتر که پنج بازی ملی در کارنامه دارد، در مورد اینکه علاوه بر مارکوس تورام، مهدی طارمی یا یوشوا زیرکزی هم می‌توانند زوج خوبی با مارتینس در خط حمله اینتر تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: تورام به‌عنوان یک مهاجم پُرتحرک، فضاها را باز می‌کند و به نظرم هیچ‌یک از آنها (طارمی یا زیرکزی) کار او را انجام نمی‌دهند.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

طارمی در 178 دیداری که برای پورتو به میدان رفته، 88 گل و 54 پاس گل به نام خود ثبت کرده و در فصل 25-2024 به اینتر ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • انتقاد فرانسه از تصمیم رژیم صهیونیستی برای یورش به رفح
  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه