Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی صبح چهارشنبه در کنگره ملی ۴۰۰۰ هزار شهید روحانی که در مصلی قدس شهر قم برگزار شد اظهار داشت: ما با پیام شهدا همه نگرانی و حزن‌ها را کنار می‌گذاریم و پشت سر رهبر معظم انقلاب مسیر انقلاب را ادامه می‌دهیم.

وی گفت: امروز آمده‌ایم تا با شهدا پیمانی مجدد ببندیم و راه جهاد همه جانبه را با قدرت ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حاج صادقی ادامه داد: امروز به رهبر معظم انقلاب می‌گوئیم که حوزه‌های علمیه تنها زبان گویای بیان دین نیست، بلکه در جهاد و دفاع از اسلام ناب با بصیرت و تشخیص عمل جهادی در صحنه حاضر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: روحانیت و حوزه‌های علمیه ندای رهبر معظم انقلاب را در جهاد اقتصادی، سیاسی علمی و خدمت رسانی با جان و مال خود و به خصوص در جهاد تبیین شنیده است و پیمان می‌بندیم که صحنه سازی ها و فتنه انگیزی ها ما را از این مسیر خارج نکند.

وی با تاکید بر اینکه روحانیت مظلومیت‌ها را تحمل می‌کند و تهمت‌ها نمی‌تواند آنان را از صحنه خارج کند اضافه کرد: امروز روحانیت و حوزه‌های علمیه با بصیرت و آمادگی در برابر جبهه کفر ایستاده است و تا نابودی ظلم و استکبار به جهاد خود ادامه می‌دهد و در این مسیر ناامید نخواهند شد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه روحانیت به بزرگانی اقتدا کرده است که در سخت‌ترین لحظات فریادش هیهات منه الذله بوده ادامه داد: امروز نهاد روحانیت زنده‌تر، انقلابی‌تر و قوی‌تر از همیشه پای انقلاب ایستاده و در کنار این ملت بزرگ و بی نظیر به پیروزی کامل خواهد رسید.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه روحانیونی که در آمار شهدا هستند مورد تأیید حوزه علمیه و بنیاد شهید هستند گفت: هزار نفر دیگر از طلاب روحانی شهید داریم که با نام اقشار دیگر به جبهه‌ها رفتند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه شهدای روحانی در مقایسه با دیگر اقشار ۱۲ برابر شهید داده بیان داشت: ۷۱۰ یادمان شهدای روحانی در سراسر کشور برگزار شده است و در سال ۹۸ قرار بود کنگره ملی شهدای روحانی برگزار شود که شیوع کرونا مانع از برگزاری این کنگره شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بیشترین شهید روحانی را اصفهان با ۵۴۳ شهید داده است ابراز کرد: کنگره ملی شهدای روحانی چراغ راه آینده در مسیر ولایتمداری است.

حجت الاسلام حاج صادقی افزود: روحانیت و سپاه حرفش این است که در مسیر دفاع از دین و کشور جان و آبروی خود را تقدیم خواهد کرد.

کد خبر 5499054 مهدی بخشی سورکی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهادت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روحانیت بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و غبار ساختمان متروپل خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا آزادسازی خرمشهر آمار کرونا ریزش آوار شهدای روحانی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب