Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کردستان گفت: بخشی از هدررفت آب در استان به دلیل وجود انشعاب های غیر مجاز است و بخشی نیز به فرسودگی شبکه شهری برمی‌گردد، شرکت آبفا به واسطه وجود انشعاب‌های غیرمجاز آب، خسارت‌های زیادی را متحمل می‌شود.

محمد فرهاد گفت: در صورتیکه شهروندان اقدام به تبدیل انشعاب غیرمجاز به مجاز کنند، می‌توان درآمد ناشی از آن را برای ایجاد زیرساخت در نواحی منفصل شهری به کار برد که خدمت بزرگی به مردم این مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌ گوید: در صورت ناتوانی مشترکان برای تبدیل انشعاب به مجاز، بانک‌های استان به آنان تسهیلات پرداخت می‌کنند و شرکت آبفا هم هزینه تبدیل انشعاب را به صورت کاملا قسطی دریافت خواهد کرد.

فرهاد گفت: در صورتیکه دارندگان انشعاب غیرمجاز اقدام به تبدیل آن نکنند، به صورت قانونی با آنان برخورد خواهد؛ هرچند شرکت آب تاکنون اقدام به قطع آب هیچ شهروندی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هدررفت آب انشعاب غیرمجاز آب شرب شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • انشعابات گاز علت اصلی هدر رفت انرژی
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود