Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزارش رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور، فرد نجات یافته زیر آوار ساختمان متروپل آبادان که پس از تقریبا سه روز جستجو زنده از زیر آوار بیرون کشیده شد، «عزیز عچرش»نام دارد و از کارگران ساختمان متروپل است.

منبع: ایلنا

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: نجات کارگر آوار متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس رفسنجان در آبادان متوقف شد

تیم فوتبال مس رفسنجان پس از ۱۳ بازی بدون شکست، در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، شاگردان محرم نویدکیا امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در دیدار مقابل تیم شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه تختی آبادان، به شکست یک بر صفر رضایت دادند و دست خالی از زمین خارج شدند.

داوری این دیدار به عهده پیام حیدری بود و حسین مرادی و عباس پورحمیدی به عنوان کمک داور و امیر ایار و حسین خانبان به ترتیب به عنوان داور چهارم و ناظر در این مسابقه حضور داشتند، تک گل این دیدار نیز توسط علی یوسف، مهاجم عراقی تیم آبادان وارد دروازه مس رفسنجان شد.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۹ امتیازی و به بقا در لیگ برتر امیدوار شد؛ مسی‌ها نیز با اولین شکست در نیم فصل دوم، ۳۱ امتیازی باقی ماندند و به رتبه دهم جدول سقوط کردند.

کد خبر 751268

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • ساختمان بستنی پاک، انبار خانه کارگر و بیمارستان بوعلی؛ پلاسکوهای آتی شهر تهران
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • کارگر شهرداری در سیلاب گرفتار شد؛ جستجو برای نجات وی ادامه دارد
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است
  • استقرار گروه‌های پایش، حفاظت، مرمت و باستان شناسی در نقش ستم