Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر ایران در روسیه وضع عوارض صادراتی بر محصولات فولادی را عاملی مهم در بازار کشور چین به بیان کرد.

گروه صنعت، معدن و تجارت بازارنیوز_سعیدترکاشوند؛«کاظم جلالی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه در حاشیه همایش تجاری ایران و روسیه در گفتگو بازارنیوز پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر رقابت کشور روسیه در بازارهای فولاد و نفت ایران در کشور چین اظهار داشت: در حال حاضر در روند صادرات نفت ایران به کشور چین تغییر ایجاد نشده است اما به دلیل وضع عوارض صادراتی بر محصولات فولادی، این امر باعث شده است که کشور روسیه در بازار‌ فولاد چین به نسبت ایران از حضور در رنگ تری برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سفیر ایران در روسیه همچنین درباره همکاری‌های بانکی دو کشور خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در حوزه بانکداری دو کشور در حال انجام شدن هستند اما نتیجه نهایی این اقدامات از سفر معاون نخست وزیر روسیه به ایران مشخص می‌شود. جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد علاوه بر بانک های کوچک این روسیه تعاملات و همکاری گسترده با بانک‌های بزرگ این کشور داشته باشد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر پس از اعمال تحریم‌های اقتصادی متعدد از سوی کشور های غربی بر اقتصاد روسیه، مقامات این کشور تمایل زیادی بر گسترش همکاری های اقتصادی خود با ایران نشان داده‌اند که همین باعث می شود که میزان تعاملات تجاری ایران و روسیه از افزایش قیمت قابل ملاحظه برخوردار شود.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: روسیه یک کشور پهناور است ک اما متاسفانه ما در این کشور تنها یک رایزن بازرگانی داریم که همین مسئله باعث ایجاد مانع برای گسترش همکاری های بازرگانی میان دو کشور شده است.

پایان پیام//

برچسب ها: سفیر ایران در روسیه ، روسیه ، ایران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000RUo

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سفیر ایران در روسیه روسیه ایران ایران در روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات ارشد اکو
  • حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از گروه‌های تروریستی است
  • رایزنی سفیر ایران در ترکیه با یکی از مقامات سازمان همکاری اسلامی
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • کمک ۵۳۶ تنی آرد روسیه به افغانستان
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه