Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان شاهرضایی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان مرکزی در ارک در جمع خبرنگاران مطالبی به شرح زیر بیان کرد.

کمترین میزان وقوع جرائم در بین نیرو‌های مسلح کشور و به نسبت در استان مرکزی وجود دارد و این نشانه اهتمام فرماندهان و مسئولین در سازمان قضایی و عقیدتی و سیاسی و؛ و نظارت‌های آن‌ها است که سلامت نیرو‌های مسلح نتیجه این اقدامات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسالت اصلی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح، صیانت از نیرو‌های مسلح به عنوان رکن رکین کشور ایران است و اگر هم همین حداقل‌ها وجود داشته باشد و مرتکب جرمی شوند در این زمان، رسالت دوم رخ می‌دهد.

در این مرحله با اقتدار و محکم با فرد مجرم در نیروی مسلح برخورد قاطع می‌شود چراکه نیروی مسلح اگر از معیار منحرف شده و مرتکب جرم شود نتایج زیانبار اون به مراتب بیشتر و بالاتر از افراد عادی است.

بیشتر امنیت کشور مرهون نیروی نظامی و انتظامی مقتدر و معتقد و مکتبی و در رکاب مردم است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی همه این موارد در نیروی مسلح مشاهده می‌شود.

در هر جایی احتمال تهدید وجود دارد و قطعا دشمن به دنبال نفوذ در این نیرو‌ها است و وظیفه ما شناسایی عواملی است که می‌تواند خللی به سلامت و اقتدار این نیرو‌ها وارد کند.

پیش از هرچیز به دنبال پیشگیری از مسائل و مشکلات و وقوع جرم هستیم، در اجرای بند ۵ اصل ۱۵۶ قانون اساسی این پیشگیری دنبال می‌شود و در این راستا کلاس‌های مختلفی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان قضایی نیروهای مسلح دادگستری استان مرکزی نیرو های مسلح سازمان قضایی نیرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در نوزدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشور‌های عضو سازمان اینترپل در شهر لیون فرانسه شرکت کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ­۱۹۶ کشور دنیا در این نشست شرکت داشتند، افزود: در این نشست جرائم مختلف از جمله جرائم سازمان یافته، قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن و نحوه برخورد با آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل گفت: در حاشیه این نشست، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشور‌های شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشتیم.

سردار کریمی افزود: در این دیدار‌های هیئت انتظامی ایران در خصوص استرداد متهمانی که تحت تعقیب هستند و اعلان قرمز آنها صادر شده است، با برخی کشور‌ها به توافقات خوبی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: اگر جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق بیفتد مجازات این نیروها سنگین تر و شدیدتر خواهد بود
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • پورخاقان: ۱۳ موشک سپاه به دو پایگاه مهم اسرائیل اثابت کرد
  • فقط ۱۰ درصد توان نظامی «وعده صادق» عملیاتی شد
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند