Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- درسال‌روز آزادسازی خرمشهر صادر شد، پیام رییس دانشگاه مازندران به مناسبت فرا رسیدن روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی.

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان بابلسر، هم‌زمان با فرا رسیدن روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد سرپرست دانشگاه مازندران با صدور پیامی، خلق حماسه تاریخی، ماندگار و باشکوه فتح ظفرمندانه خرمشهر را به ملت بزرگ ایران و به ویژه دانشگاهیان استان مازندران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

كَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً كَثیرَةً بِإِذنِ اللَّهِ

چه بسیار گروه‌های کوچکی که به فرمان خدا بر گروه‌های بزرگی پیروز شدند) . بقره - آیه 249(

فتح خرمشهر یک مساله عادی نبود بلکه مافوق طبیعت است. امام خمینی(ره(

کودکی زخمی و جامانده از دامان مادر انقلاب، به آغوش میهن اسلامی بازگشت. عطر طنین تکبیر، در آسمان برافراشت و  سرود اذان از مناره‌های تیر و ترکش خورده‌ مسجد جامع شهر که فرزندان خاکی‌پوش خود را به جنگ دیو فرستاده بود، به گوش رسید و به گلستانی از آزادی پیوست و خرمشهر آزاد شد.

خرمشهر، شهری است آسمانی که تنها، نامش بر زمین مانده است. چه پرستوهایی که در آغوش این شهر، پرواز را آموختند و چه فراوان شقایق‌هایی که در دامان خون‌رنگ او پرورش یافتند.

خرمشهر، چه زببا ایستادی، سقف خانه‌هایت با کوچه‌ها یکسان شد، کوچه‌ها به موج خون نشست و با خیابان‌ها یکی شد. هنوز هم کودکان بی‌سرپناهت از ترس آوار، خواب ندارند و تو هم‌چنان مانند دیواره‌های یک تمدن کهن، باقی مانده‌ای و یکی از نقطه‌های بالندگی و افتخار در نقشه سرزمین بزرگ و باشکوه ایران عزیزی.

هم‌چنان بمان، سرافراز و پایدار، تا همیشه اعصار، ای شهر خون، خرمشهر

این‌جانب فرا رسیدن سال‌روز حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر را به تمامی حماسه‌سازان غیورمرد ایران‌زمین و به‌ویژه جامعه بزرگ دانشگاهیان استان مازندران تبریک گفته، امیدوارم با همت دولت مردمی و حضور حماسی ملت سرافراز در تمامی صحنه‌ها، قله‌های افتخار و سربلندی را یکی پس از دیگری فتح نموده و ظفرمندانه برای تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، هم‌چون دهه‌های گذشته، محکم و استوار گام‌های بلندی برداشته و موفق و سربلند باشیم. ان‌شاءالله

دکتر حشمت‌اله علی‌نژاد

سرپرست دانشگاه مازندران

 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پیام رییس دانشگاه مازندران فرا رسیدن روز ملی مقاومت ایثار و پیروزی دانشگاه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:

إنّالله و إنّاالیه راجعون
 
رحلت عالم فاضل و روحانی با اخلاص مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری رضوان الله تعالی علیه، موجب تألم و تأثر شد.

آن عالم انقلابی و از علمای بنام اهل سنت استان کرمانشاه، عمر خود را در راه خدمت به اسلام و آرمان های انقلاب و تقریب و وحدت بین امت اسلام سپری نمود و در طول بیش از چهل سال مجاهدت در سنگر امامت جمعه جوانرود منشأ خدمات بسیاری برای مردم منطقه بودند.
 
اینجانب درگذشت آن روحانی بزرگوار را به خانواده محترم معزا، جامعه اهل سنت استان کرمانشاه به ویژه مردم شریف جوانرود و تمامی شاگردان و دوستداران ایشان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای ایشان رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • تبیین مفاهیم ایثار و شهادت برای نسل جوان ضروری است
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت