Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال ایران در اولین مسابقه دوستانه خود پیش از جام جهانی 2022 قطر، قرار است 15 خرداد با تیم ملی کانادا در خاک این کشور بازی کند. با این حال طبق اخبار گفته شده به خاطر مسائل غیر ورزشی این دیدار در آستانه لغو قرار گرفته و ممکن است بازیکنان ایران نتوانند ویزای ورود به کانادا را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق با واکنش دوباره نخست وزیر کشور کانادا همراه شد. جاستین ترودو گفت: من همچنان می‌خواهم نگرانی‌ خودم را در خصوص این بازی اعلام کنم و معتقدم دیدار با این تیم، ایده‌ای بد است. می‌توانم به شما این اطمینان را بدهم که ورزش کانادا هیچ بودجه‌ای برای این بازی ارائه نکرده است. در خصوص اینکه آیا آنها می‌توانند به خاک کشور کانادا وارد شوند یا نه، باید گفت که تصمیم این موضوع با خدمات مرزی است. این آژانس به صورت حرفه‌ای و کاملا مستقل نسبت به این موضوع تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جاستین ترودو تیم ملی ایران تیم ملی کانادا ویزای تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی نخست وزیر حکومت سرپرست افغانستان دیدارهایی جداگانه با فضل محمد حقانی سرپرست سفارت افغانستان در ایران و بدرالدین حقانی سرپرست سفارت افغانستان در امارات متحده عربی داشت.

در خبرنامه ای که دفتر ریاست عمومی نخست وزیر در حساب رسمی ایکس خود در این رابطه منتشر کرده آمده است: بدرالدین حقانی ضمن ارائه اطلاعات در مورد فعالیت‌های سفارت افغانستان در این کشور مطرح کرد که علاوه بر توزیع شناسنامه و پاسپورت به افغان‌های مقیم دبی و ابوظبی، بسیاری از مشکلات آنها رسیدگی و حل شده است.

همچنین در این دیدار سرپرست سفارت افغانستان در امارات از اعلام آمادگی سرمایه گذاران اماراتی در بخش های کشاورزی و تحصیلات عالی خبر داد.

بر اساس گزارش ایراف، در نشست دوم، فضل محمد حقانی سرپرست سفارت افغانستان در ایران مطرح کرد که روابط ایران و افغانستان در سطح خوب است.

در این دیدار او همچنین گفت که تعداد زیادی از دانشجویان افغانستان در ایران در حال تحصیل هستند که به زودی قرار است روند توزیع شناسنامه و پاسپورت برای آنان آغاز شود.

حقانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت که در مورد مسئله مهاجرین با طرف ایرانی درحال صحبت هستند.

معاون سیاسی نخست‌وزیر طالبان نیز در این دیدارها گفت که کشورش خواهان روابط مثبت اقتصادی و سیاسی با همسایگان و جهان است.

او گفت حکومت سرپرست خواهان روابط حسنه و فضای احترام متقابل است.

وی افزود نمایندگی های افغانستان باید تلاش کنند که فرصت های خوب در عرصه سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی و تمایل افغانستان برای تعامل سیاسی به کشورهای میزبان توضیح دهند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900595

دیگر خبرها

  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا
  • نتانیاهو: حالا دادگاه لاهه به جنگ ما آمده است
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران