Web Analytics Made Easy - Statcounter

طیب جعفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به ترتیب ۲۸۷ و ۲۸۱ مورد حادثه ناشی از کار در سطح استان رخ داده است.  

وی به ضرورت افزایش تعداد کارشناسان ایمنی کار در واحدهای تولیدی اشاره کرد و اظهار داشت: این موضوع طی چند سال اخیر در دستور کار قرار گرفته است که پیگیر تحقق آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: علاوه بر افزایش تعداد کارشناسان ایمنی کار، افزایش و تقویت مهارت آنان نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و این موضوع رابطه مستقیمی با کاهش تعداد حوادث کار خواهد داشت. 

جعفری به توسعه کمیته های حفاظت فنی در استان اشاره کرد و گفت: از آنجا که تعداد قابل توجهی از حوادث کار منجر به فوت در عملیات های ساختمانی اتفاق افتاده است طی تفاهم نامه با شهرداری زنجان قرار بر این شده است که از این پس نقشه ها و پروانه های ساختمانی قبل از آغاز عملیات اجرایی، در اختیار بازرسان کار قرار گیرد تا توصیه ها و تذکرات از این طریق به صاحبان و مالکان ارائه شود. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: حوادث شغلی به هر صورت و درجه‌ای که باشد برای کارگر، کارفرما و جامعه زیان‌های اقتصادی بسیاری در بردارد که هزینه‌های درمانی، خسارت ناشی از توقف کار به دلیل حادثه و خسارات پرداختی در صورت از کارافتادگی از جمله آنها به شمار می رود از این رو رعایت ضوابط برای کاهش حوادث، امری حیاتی است. 

برچسب‌ها حوادث کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوادث کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان حوادث کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ احسان مومنی گفت:در سال گذشته ۴۱ درصد از تصادفات منجر به فوت در شهر تهران مربوط به عابران پیاده، ۴۶ درصد از تصادفات منجر به فوت به رانندگان موتورسیکلت و ۱۳ درصد از تصادفات منجر به فوت به راننده و سرنشین خودرو بوده است. 

وی ادامه داد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات از سوی راکبین موتورسیکلت شاهد کاهش تصادفات در شهر تهران باشیم. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: در ۶۰ درصد از تصادفات موتورسیکلت سواران خود راکب مقصر در حادثه بوده است.

دیگر خبرها

  • واژگونی تراکتور منجر به فوت کشاورز مهابادی شد
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم
  • فوت دو نفر در باشت به علت برخورد خودرو با پایه شبکه برق
  • (ویدیو) در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس‌های شبانه
  • در ارومیه چه خبر است؟ از قمه کشی رعب آور تا کورس های شبانه (فیلم)
  • انتشار فیلم قمه‌کشی رعب‌آور/ در خیابان‌های ارومیه چه خبر است؟
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد+ فیلم
  • نبود گاردریل در جاده کلج به سیردان منجر به حادثه شد