Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@13:37:00 GMT

دیوارهای شهر قیدار رنگ طبیعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۴۸۳۶

دیوارهای شهر قیدار رنگ طبیعت می‌گیرد

سید مصطفی موسوی، شهردار قیدار در جمع مدیران اظهار کرد: واحد زیباسازی شهرداری قیدار با پوشش خدمات در همه نقاط سطح شهر علاوه بر ارتقای زیبایی بصری شهر قیدار با رویکردی جامع به فضاسازی شهری و ایجاد طراوت و نشاط پرداخته است.

شهردار شهر قیدار ضمن تاکید بر لزوم زیباسازی سطح شهر با پاکسازی زوائد تابلوها، دیوار نوشته‌های زائد و طراحی مناسب محیطی و بهره‌گیری از رنگ‌ها و نقاشی سازگار در سطح شهر قیدار عنوان کرد: پس از حذف زوائد بصری، فعالیت‌های زیباسازی در سطح شهر به طور مستمر در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع زیباسازی در ماه های اخیر افزود: سعی شد در کوتاه ترین زمان با استفاده از سه عنصر رنگ، آب و نور اتفاقات خوشایندی را برای همشهریان رقم بزنیم.

در ادامه سرپرست اداره خدمات و‌ ایمنی شهری شهرداری قیدار به روند اقدامات زیباسازی شهری پرداخت و گفت: نقاشی دیواری یکی از ارکان زیباسازی شهری است و موجب تزریق روح شادابی، افزایش زیبایی‌های بصری و تنوع بخشی بصری می شود که در ادامه طرح نقاشی و رنگ‌آمیزی دیوارها، دیوارهای معابر اصلی طراحی و رنگ آمیزی می‌شود.

حمید حاجیلو افزود: این طرح علاوه بر ارتقای آرامش روانی شهروندان و انتقال حس مثبت از زندگی و فضای اطراف، نقش بسزایی در کاهش آلودگی های بصری، تزیین و جلوه گری فضاهای شهری و جلب رضایت شهروندان دارد.

انتهای پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس

کلیدواژه: قیدار خدابنده مصطفی موسوی نقاشی دیواره ها شهر قیدار سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در آخرین روز از هفته زمین پاک در راستای ترویج فرهنگ زباله کمتر اداره کل حفاظت محیط زیست همدان با همکاری واحد آموزش شهروندی شهرداری، برنامه جمع آوری زباله و مسابقه نقاشی برای دانش آموزان برگزار کرد.

مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در این مراسم گفت: دانش آموزان با شرکت در این برنامه یاد می‌گیرند که زباله‌ها را در طبیعت رها نکنند تا محیط اطراف و خودشان سالم بمانند.

دیگر خبرها

  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • جلد ششم کتاب «عنوان بصری» منتشر شد
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات