Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی نیک با اشاره به اهمیت ثبت مشخصات و تایید صلاحیت رانندگان برای آمد و شد و جابه‌جایی مسافران گفت: رانندگان تاکسی علاوه بر گزینش‌های اخلاقی و انجام تست‌های مختلف، دوره‌های مهارتی زیادی را نیز طی کرده و تمام مشخصات آن‌ها در سامانه تاکسیرانی ثبت است.

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تحویل بیش از ۲ هزار شی به‌جامانده در تاکسی به پاسگاه بازرسی سازمان مدیریت بر تاکسیرانی خبر داد و گفت: از این ۲ هزار شی حدود یک هزار قلم به صاحبان آن‌ها تحویل داده شده که در بین این اقلام تلفن همراه، طلای ۸۰۰ میلیون ریالی و حتی کلید خانه نیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک گفت: جابه‌جایی مسافر و بار در سطح شهر طبق قانون بر عهده شهرداری بوده و بیشترین نظارت را برای ایمنی مسافر و بار اعمال می‌کنیم و نسبت به این امر حساسیت‌های زیادی داریم.

 مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: امروز بیش از هشت هزار تاکسی در قالب تاکسی‌های گردشی، خطی و بی‌سیم در سطح شهر فعال هستند که شهروندان می‌توانند با خیال راحت از این تاکسی‌ها استفاده کنند و سازمان در تلاش است اپلیکیشن تلفن همراه برای استفاده راحت‌تر شهروندان از تاکسی‌های بی‌سیم را نیز راه‌اندازی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد

مهرداد میرزاییان رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: به درخواست اداره کل تعزیرات حکومتی استان نسبت به اجرای طرح گشت مشترک با این سازمان اولین بازدید طرح فوق انجام شد.

بیشتر بخوانید

افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در شهرکرد

وی افزود: در این طرح بازدید و سرکشی از تعدادی از تاکسی‌های گردشی سطح شهر، تاکسی‌های خط میدان دانش- چالشتر و تاکسی‌های مستقر در ترمینال سامان بازرسی به عمل آمد.

میرزاییان اضافه کرد: این طرح به صورت مستمر و طی بازرسی از نحوه اخذ کرایه‌ها به استناد مصوبه نرخ کرایه اجرایی در سال ۱۴۰۳ و الزام نصب برچسب نرخ نامه در تاکسی‌ها و الزام وجود دستگاه کارتخوان در تاکسی، بصورت مشترک بین دستگاه‌های مذکور در ماه‌های آتی انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟