Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@23:01:13 GMT

(ویدئو) عروسک سریال مرضیه برومند هم سانسور شد!

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۴۹۳۷

(ویدئو) عروسک سریال مرضیه برومند هم سانسور شد!

مرضیه برومند، با انتشار بخشی از سریال عروسکی «کلیله و دمنه» در صفحه اینستاگرامش با هشتگِ آبادان از مشمول سانسورشدن شخصیت جناب غال به علت کنایه به بسازبفروش‌ها نوشت.

به گزارش همشهری، مرضیه برومند که این روز‌ها با سریال عروسکی «کلیله و دمنه» در شبکه نمایش خانگی حضور دارد با هشتگ #آبادان در مورد بسازبفروش‌ها چنین نوشت:

«یکی از ده‌ها ایرادی که به سریال «کلیله و دمنه» گرفتند شخصیت‌پردازی جناب غال بود، می‌گفتند نشان دادنش باعث رنجش آقایان بسازبفروش می‌شود! #آبادان پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ن: کنایه ما به بسازبفروش‌هاست نه به سازنده‌های باوجدان، کاربلد و شریف.»

سریال شهرک کلیله و دمنه مجموعه‌ای جذاب برای نوجوانان و همچنین بزرگسالان است که از طریق فیلم نت پخش می‌شود. این سریال اولین پروژه‌ای است که مرضیه برومند برای شبکه نمایش خانگی کار کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سریال شهرک کلیله و دمنه درباره یک زوج روستایی به نام «خمار» و «خُتن» است که از «دشت ناز» به یک شهر بزرگ مهاجرت می‌کنند و در مجتمع مسکونی بزرگی به نام «شهرک کلیله و دمنه» ساکن می‌شوند.

ماجرای قسمت اول این مجموعه، به ورود این دو کاراکتر به این ساختمان و نهایی کردن معامله خرید یک آپارتمان توسط آن‌هاست، اما بیش از هرچیز، درصدد معرفی شخصیت‌های سریال است.

به همین علت، قسمت اول سریال از دو ضعف عمده رنج می‌برد: نخست شمار فراوان شخصیت‌های معرفی‌شده که کار دنبال کردن قصه را برای مخاطب سخت می‌کند و دوم ریتم کند اتفاقات.

در قسمت اول غیر از اتفاق غیرمنتظره‌ای که در انتهای این قسمت می‌افتد، عملا ماجرایی ندارد و جز معرفی کاراکترها، پیرنگ خاصی را آغاز نمی‌کند. به نظر می‌رسد «شهرک کلیله و دمنه» روی کشش نام خود برای چند قسمت اول سریال، حساب باز کرده تا مخاطب را به تدریج با ماجرا و قصه سریال آشنا کند؛ اگرچه ممکن است سریال قصه واحد و اصلی را نیز به طور کلی دنبال نکند و به صورت اپیزودیک، پیش برود. باید تا قسمت‌های آینده صبر کرد و دید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مرضیه برومند شهرک کلیله و دمنه مرضیه برومند قسمت اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد خبر 847370 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • این سکانس خلیل و سلمان در سریال نون خ پربازدید شد | ویدئو
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • (ویدئو) تغییر بارورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ