Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:56:26 GMT

کمبود کالای اساسی در جزیره خارگ وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۸۴۹۴۹

کمبود کالای اساسی در جزیره خارگ وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ اظهار داشت: فتح خرمشهر، آئینه گویایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعت مظلومانه ملت ایران است، این روز یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۴ و ۱۵ خرداد دو روز تاریخی و بسیار مهم در تقویم انقلاب اسلامی است که باید بزرگداشت آن مورد توجه قرار گیرد، ارتحال امام بزرگوار غمی جانکاه بود که همچنان تازه است، امام حق حیات به گردن ملت ما دارد، او کاری کرد که انبیا الهی انجام دادند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: این عظمت و اقتدار انقلاب را مدیون امام و شهدایی مانند شهدای ۱۵ خرداد هستیم که به ندای ایشان لبیک گفتند، به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد در جزیره خارگ برنامه‌ها و مراسم ویژه ای برگزار می‌شود.

دشتی زاده گفت: در زمینه نوسازی شبکه برق این جزیره اقدامات بسیار مؤثری صورت گرفته است و در تابستان سال جاری برق پایدار خواهیم داشت، در زمینه ترمیم آسفالت خیابان طالقانی تأخیر زیادی صورت گرفته و نیاز است در این زمینه اداره برق اقدام عاجل به عمل آورد.

نماینده عالی در بخش ویژه خارگ خاطر نشان کرد: در زمینه سیستم‌های سرمایشی مکان‌های ورزشی جزیره خارگ اعتبارات لازم تخصیص داده شده است که نیاز است با توجه به نزدیکی به فصل تابستان اقدام لازم در این زمینه صورت بپذیرد.

دشتی زاده با اشاره به نظارت مستمر بر بازار جزیره خارگ افزود: با اقدامات صورت گرفته توسط این بخشداری با همکاری و افزایی بازاریان خارگ کمبود کالای اساسی در این جزیره وجود ندارد، همچنین نماینده صمت نسبت به نظارت مستمر بر بازار ادامه دهند.

بخشدار ویژه خارگ افزود: اقدامات بسیار مناسبی در سطح این جزیره با توجه به شرایط خاص جغرافیایی خارگ و با توجه به مهاجر پذیر بودن این منطقه برای کنترل بیماری کرونا صورت گرفت اما باید آگاه باشیم که پاندمی کرونا در ایران هنوز پایان نیافته است، با توجه به شرایط موجود، هنوز هم تاکید ما بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون است.

دشتی زاده در پایان یادآور شد: برنامه‌های سال جاری توسط برخی دستگاه‌های اجرایی به این بخشداری ارسال نشده و این موضوع پذیرفتنی نیست که دستگاهی در این دولت برنامه نداشته باشد، شاهد هستیم برخی مدیران در جلسه شورای اداری حضور ندارند، از سوی مدیران کل دلایل عدم حضور مدیر مربوطه در شورای اداری پیگیری خواهد شد، قابل قبول نیست مدیری در جلسه‌ای که در ماه یک بار برگزار می‌شود حضور نداشته باشد.

کد خبر 5499120

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر جزیره خارگ بخشدار ویژه خارگ بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و غبار ساختمان متروپل خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا ریزش آوار آزادسازی خرمشهر آمار کرونا جزیره خارگ دشتی زاده ویژه خارگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • خسارت به ۳۵۰ خانواده در جریان بارش‌های اخیر
  • این دو کالای اساسی مشمول ارز ترجیجی شد
  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود
  • ۲ کالای اساسی برنج و روغن مشمول ارز ترجیجی شد
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد