Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز چهارشنبه اعلام کرد که اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان روز به روز در حال افزایش است.

این نهاد فلسطینی در ادامه تاکید کرد که کودکان هدف جنایتهای تروریستی رژیم صهیونیستی قرار دارند.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان با محکوم کردن حملات اشغالگران صهیونیستی به مناطق و اردوگاههای فلسطینی، اعلام کرد: شهادت «غیث یامین» در ادامه زنجیره جنایات و کشتارهای میدانی رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این گزارش، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان، رژیم صهیونیستی را مسئول عواقب و پیامدهای جنایات نظامیان و شهرک نشینان این رژیم خواند.

لازم به ذکر است که وزارت بهداشت فلسطین بامداد چهارشنبه اعلام کرد که «غیث رفیق یامین» نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی که در منطقه قبر حضرت یوسف (ع) در نابلس از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته بود، براثر شدت جراحات وارده به شهادت رسید.

هلال احمر فلسطین شامگاه سه شنبه اعلام کرد که ۷۷ فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در منطقه شرقی شهر نابلس زخمی شدند.

کد خبر 5499161 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی نابلس تشکیلات خودگردان فلسطین ایالات متحده امریکا اوکراین رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین جو بایدن عراق جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین ناتو مسکو ترکیه فنلاند عربستان سعودی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک

دیگر خبرها

  • شهادت کودکان فلسطینی در حمله رژیم اسرائیل + عکس های دردناک
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • تحلیلگر صهیونیست: محمود عباس ۲ بار دیدار با بلینکن را رد کرد
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • بیش از ۱۴۰ خبرنگار فلسطینی قربانی جنایت رژیم صهیونیستی شدند
  • مقامات صهیونیست تهدید کردند؛ حکم بازداشت نتانیاهو صادر شود...
  • اسرائیل خطاب به آمریکا: حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • حکم بازداشت «نتانیاهو» صادر شود، تشکیلات خودگردان تنبیه می‌شود!
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان