Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین، مقاومت فلسطین در آستانه برگزاری «راهپیمایی پرچم» شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی، به منظور آمادگی برای رویارویی نظامی احتمالی با رژیم اشغالگر صهیونیستی نیروهای خود را به حالت آماده‌باش کامل درآورده است.

برخی منابع در مقاومت فلسطین گفته اند که فرماندهان مقاومت اظهارنظرهای سران دشمن صهیونیستی در مورد شهر قدس را به دقت پیگیری می‌کنند و تصمیم واضح و روشنی برای مقابله با اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان اشغالگر از جمله راهپیمایی پرچم در شهر قدس و عبور آن از محله اسلامی و باب العامود و تعرض جمعی به مسجد الاقصی اتخاذ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر پایه اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این منابع تاکید کردند که مقاومت تحرکات دشمن صهیونیستی در نوار غزه از جمله پروازهای گسترده پهپادهای جاسوسی و هجومی دشمن در آسمان مناطق مختلف این باریکه را نیز زیر نظر دارد و نیروهای خود را برای هرگونه درگیری و رویارویی احتمالی با دشمن به حالت آماده‌باش درآورده است.
مقاومت فلسطین به طرف‌های واسطه ابلاغ کرده که دشمن صهیونیستی در حال پیش بردن اوضاع به سمت درگیری جدید است.

مقاومت فلسطین تاکید کرده است که بی‌تردید طرح‌های دشمن برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی و زمینه‌سازی برای تخریب آن را به شکست خواهد کشاند.
گروه‌های مقاومت فلسطین در پیامی به طرف‌های واسطه اعلام کرده‌اند که به هر بهایی که شده، جلوی برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان در محله‌های اسلامی قدس را خواهند گرفت.

گروه‌های مقاومت فلسطین سه‌شنبه شب در بیانیه‌ای با هشدار به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای هتک حرمت مسجدالاقصی توسط شهرک نشینان، اعلام کردند «شمشیر قدس» همچنان در غلاف نرفته است.

این گروه‌ها اعلام کردند که اجازه رژیم صهیونیستی به گروه‌های صهیونیستی افراطی به برگزاری مراسم‌های تلمودی در مسجد الاقصی اقدامی خطرناک است که نشان‌دهنده تخطی از اصول و ارزش‌های ما و تحریک احساسات ملت فلسطین است.

گروه‌های مقاومت فلسطین همچنین به رژیم صهیونیستی در مورد درخواست‌ها برای تخریب قبه الصخره و ساخت معبد موهوم هشدار دادند.

مقاومت فلسطین تاکید کرده است که دعوت به تخریب قبه الصخره آتشفشان خشم فلسطینیان و همچنین کشورهای اسلامی و عربی را منفجر خواهد کرد.

گروه‌های فلسطینی همچنین خواستار گسترش و تشدید تظاهرات و بسیج عمومی در دفاع از مسجد الاقصی، مقدسات و ضرورت بسیج افکار عمومی برای خنثی کردن این توطئه‌های شوم شد.

مقاومت فلسطین در بیانیه خود رژیم صهیونیستی را مسئول کامل عواقب تخریب بخش‌هایی از پلکان تاریخی مسجد ابراهیمی در الخلیل دانستند که در راستای اقدامات جنایتکارانه یهودی سازی و حمله آشکار به مقدسات فلسطین است.

در پایان این بیانیه آمده است: ما تاکید می‌کنیم که همیشه برای واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

پیش از این نیز جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که اصرار اشغالگران و کادر رهبری رژیم صهیونیستی برای صدور مجوز راهپیمایی پرچم برای شهرک‌نشینان ریختن نفت بر روی آتش است و پیامدهای آن در زمینه تشدید تنش‌ها بر عهده رژیم صهیونیستی است.

مسیر این راهپیمایی از باب العامود عبور کرده و پس از طی کردن محله مسلمانان در قدس به دیوار براق می‌رسد.



انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: راهپیمایی پرچم رژیم صهیونیستی مقاومت فلسطین مسجد الاقصی شهرک نشینان گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله جدید حزب الله به مرکز نظامی اشغالگران در حومه پادگان زرعیت در الجلیل غربی خبر داد.

همچنین یک هدف نظامی اسرائیلی در حومه پادگان برکه ریشه هدف قرار گرفت.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در الجلیل غربی خبر داده و اعلام کردند که حدود ۱۵ موشک از لبنان به سمت این منطقه شلیک شده است.

این منابع از شلیک موشک ضدزره از لبنان به سمت زرعیت نیز خبر دادند.

همزمان خبرنگار المیادین در جنوب لبنان از حمله توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به حومه شهرک های الجبین و طیرحرفا در جنوب لبنان خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092418

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس