Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان  به منظور تعیین تکلیف اراضی مورد نیاز برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های فاقد عرصه برگزار شد.  

علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: دستور کار اصلی این نشست، ضرورت الحاق اراضی دولتی به شهرهایی بود که فاقد عرصه کافی در راستای اجرای جامع طرح ساخت نهضت ملی مسکن بودند که با نظر همه اعضا این موضوع تصویب و جهت اجرا به دستگاه‌های ذی ربط ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی اذعان داشت: در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اصفهان، الحاق ۸۷ هکتار از اراضی دولتی برای طرح نهضت ملی مسکن پس از بررسی اعضا تصویب و ابلاغ شد که با این اقدام مشکل تامین زمین برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که با کمبود زمین مواجه هستند حل می‌شود.  

 قاری‌قرآن ادامه داد: مطابق با مصوبات این نشست مقرر شد ۴۰ هکتار به شهر ورزنه، چهار هکتار به شهر محمدآباد، هشت هکتار به شهر نصرآباد، پنج هکتار به شهر نیک آباد و ۳۰ هکتار به شهر دهاقان به منظور اجرای طرح نهضت ملی مسکن اختصاص داده شود.

وی در خصوص دیگر مصوبات این جلسه بیان داشت: اجرای طرح احداث کارخانه فرآوری شمش طلا در شهرستان اردستان با موافقت همه اعضا حاضر در جلسه به تصویب رسید.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اصفهان، پیشنهاد تشکیل گروه کاری صمت ذیل کارگروه امور زیربنای، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان برای بررسی تخصصی موارد مرتبط با صنعت، معدن و تجارت مورد موافقت قرار گرفت. 

انتهای پیام/۳۶۴۹/آ/

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن ملی اصفهان وزیر راه علیرضا قاری قرآن استاندار اصفهان سیدرضا مرتضوی جهش مسکن طرح نهضت ملی مسکن استان اصفهان هکتار به شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آماده سازی ۵۵ هکتار زمین ملی مسکن در رودبارجنوب
  • مکان‌یابی ۱۳ هزار هکتار زمین برای ساخت شهرک‌های نهضت ملی مسکن
  • اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • هشدار به خریداران امتیاز مسکن دولتی | مراقب سلب امتیاز باشید!
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  •  اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم