Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ جبار فصاحت روز چهارشنبه در جریان بازدید از یادمان‌های شهدای سردشت گفت: این شهرستان دارای سه یادمان « شهدای بلفت» ، « شهید زین‌الدین یا دارساوین » و «بمباران شیمیایی» است و هر ساله زائران زیادی از این یادمان‌ها بازدید می‌کنند.

او می گوید: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا بازدیدی عملا از این یادمان‌ها انجام نگرفت و به همین خاطر نیازمند سامادهی و فضاسازی برای حضور زائران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت گفت:در این راستا برای آماده سازی هر یادمان ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی تخصیص یافت.

سرهنگ فصاحت اضافه کرد: برای یادمان « شهدای بلفت » روشنایی، تامین آب شرب و بهسازی راه دسترسی و پارکینگ نیاز داشت که همه این موارد با هزینه ۱۳۲ میلیون تومان و با همکاری ادارات برق، آبفا و راهداری شهرستان رفع و تکمیل شد.

او می گوید:همچنین خادمینی از اقصی نقاط کشور برای هر ماه به تعداد ۱۲ نفر اعلام آمادگی کرده‌اند که به صورت افتخاری و داوطلبانه در این یادمان‌ها حضور داشته باشند.

او گفت: از شهرهای مختلف کشور هماهنگی های لازم با این شهرستان انجام شده است تا زائران جهت بازدید و زیارت به این مناطق اعزام شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بمباران شیمیایی سردشت یادمان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در این همایش سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران، از تشرف حدود ۱۵ هزار زائر از این استان به سرزمین وحی خبر داد.

در این همایش که با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از معاونان و مدیران سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، زائران استان تهران که قصد تشرف به سرزمین وحی در حج پیش رو را دارند با اعمال و مناسک این سفر معنوی آشنا شدند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی، سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و چند تن از دست اندرکاران عملیات حج پیش رو در این همایش سخنرانی و توصیه‌هایی به زائران بیان کردند.

محمدرضا حاجی علیزاده سرپرست مدیریت حج و زیارت استان تهران در این همایش ضمن خیر مقدم به مهمانان و زائران گفت: در موسم حج تمتع پیش رو بیش از ۱۵ هزار نفر در قالب ۶۲ کاروان مدینه قبل و ۴۴ کاروان مدینه بعد به سرزمین وحی عزیمت مشرف خواهند شد.

در این همایش عظیم که با حضور پرشمار زائران برگزار شد علاوه بر سخنرانی، توصیه‌های مرتبط با اعمال و مناسک حج و مرثیه سرایی به مناسبت شهادت صادق آل محمد (ص) صورت پذیرفت.

کد خبر 6096557

دیگر خبرها

  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز
  • استاندار لرستان از طرح نهضت ملی مسکن بروجرد بازدید کرد
  • عملیات بازگشایی محور ماهور برنجی در دزفول انجام می‌شود
  • ۲۳ یادمان و حرم شهید گمنام در سطح دانشگاه‌های استان کرمان وجود دارد
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد