Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید محمدجعفر امامیان» روز چهارشنبه در یک نشست خبری ضمن تشریح برنامه های دهه کرامت در استان کرمانشاه، افزود: برنامه های این دهه با فضیلت از ۱۱ خرداد شروع می‌شود و کانون بانوان خدمت رضوی این ویژه برنامه را تدارک دیده که امیدواریم دختران کرمانشاهی بتوانند از این جشن نهایت بهره را ببرند.

وی با اشاره به اینکه در این دهه سالروز ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد هم داریم لذا برنامه های ویژه ای هم برای این ایام در نظر گرفته شده است، گفت: ۱۳ خرداد کاروان خدام امام رضا (ع) همراه پرچم متبرک آستان قدس در استان کرمانشاه حضور خواهند داشت که برنامه ها و جشن های متعددی در این روزها در محلات و حسینیه های سراسر استان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول از برگزاری جشن امام مهربانی ها همزمان با سالروز ولادت امام هشتم در استان خبر داد و افزود: در سال‌های گذشته به دلیل شیوع کرونا بسیاری از برنامه ها را غیرحضوری برگزار کردیم و امسال علاوه بر اینکه بسیاری از برنامه های ما حضوری خواهد بود اما قصد داریم از فضای مجازی هم استفاده کنیم لذا مسابقه خانواده رضوی را در بخش های مختلف به صورت مجازی برگزار و به خانواده های برتر هم جوایزی اهدا می‌شود.

امامیان با اشاره به اینکه در این دهه بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و مناطق محروم استان توزیع خواهد شد گفت: «عصر شعر ملکوت هشتم» هم در این دهه برگزار و یاد و خاطره حاج «مسلم مقدسی» و «مصطفی اخلاقی» که امسال در بین ما حضور ندارند، گرامی داشته می‌شود.

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمانشاه از اجرای پویش «همه خادم رضاییم» و اهدا هشت سری جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی خبر داد و در ادامه توضیح داد: ۱۹ کانون تخصصی در استان کرمانشاه برنامه های ویژه ای برای این دهه تدارک دیده اند و به عنوان نمونه کانون ورزش رضوی، راهپیمایی بزرگ خانوادگی را در این دهه پیش بینی کرده و کانون ایثار و شهادت دیدار و سرکشی از خانواده شهدا را در برنامه دارد.

وی بازسازی و افتتاح ۲ سرپناه محرومین و توزیع غذا بین کودکان کار را جزو برنامه های کانون حرکت های جهادی رضوی بیان کرد و اظهار داشت: کانون سلامت رضوی در قالب اردوهای سلامت رضوی از بیماران مناطق محروم سرکشی، ویزیت و مباحث تخصصی دندان پزشکی و همچنین کانون قرآن خدمت رضوی، کانون حقوقی و کانون زیارت رضوی هرکدام در حوزه های تخصصی خود برنامه های ویژه ای در مناطق محروم استان برگزار می‌کنند.

یک هزار و ۵۰۰ خادم امام رضا (ع) در قالب ۳۵ کانون خادمیاری عمومی و تخصصی سال گذشته اقدام به توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی و هفت هزار بسته گوشت تبرکی در بین اقشار نیازمند کردند.

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد حرم امام رضا دهه کرامت کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد حرم امام رضا دهه کرامت قیام ۱۵ خرداد حرم امام رضا دهه کرامت کرمانشاه استان کرمانشاه برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام‌جعفرصادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت