Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رادیو صبا در برنامه «صدویک راه برای کتاب نخواندن» رمان های جذاب را به مخاطبان معرفی می کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، برنامه «صدویك راه برای كتاب نخواندن» با هدف بالا بردن سرانه مطالعه و آشنایی مخاطبان با كتاب های جذاب و خواندنی، روزهای آخر هفته كتاب‌هایی را در قالب های مختلف به مخاطب معرفی می كند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برنامه فردا 5 خرداد رمان «خیس‌ترین محلهٔ جهان» را به مخاطبان معرفی می کند.
این یک رمان تاریخی از مت بندورانت است که در سال 2008 منتشر شد. داستان این کتاب در مورد دوران ممنوعیت الکل در ایالات متحده است. فیلم بی‌قانون (2012) بر اساس این کتاب ساخته شده‌است.
«صدویک راه برای کتاب نخواندن» با پخش سکانس هایی از این فیلم این رمان را به مخاطبان معرفی می کند.
این فیلم داستان قاچاقچیانی را در ایالت ویرجینیا روایت می‌کند که پول‌های کلانی از معاملات غیرقانوی شان به جیب زده‌اند و حسابی هم در این راه موفق بوده‌اند. اما با ورود کلانتر جدید به شهر و اختلافاتی که پدیدار می‌شود، این گروه و منافعشان به خطر می‌افتد. و …
«صدویك راه برای كتاب نخواندن» به تهیه كنندگی مژگان فرزین ، گویندگی آرمان غفاریان وكارشناسی اشكان امجدی روز های پنج شنبه و جمعه ساعت 11 تقدیم به مخاطبان می شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رادیو صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قدیمی ترین سد مدرن ایران هم سرریز شد (فیلم) نمایی از طولانی‌ترین پل تاریخی ایران (فیلم) کاشان، عروس خانه‌های تاریخی ایران (فیلم)

دیگر خبرها

  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • ببینید | حرف‌های این متخصص را بشنوید تا دیگر ته‌دیگ نخورید!
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • معرفی زیباترین غار آبی و خشکی جهان (فیلم)
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • «مگره و مردان محترم» در کتابفروشی‌ها دیده شدند