Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-در جشن گلریزان شهرک سینمایی غزالی ، یک میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع آوری شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، جشن گلریزان آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد ساکن منطقه 21 تهران در شهرک سینمایی غزالی مصادف با سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد.
مدیرعامل ستاد دیه استان تهران در این مراسم ، با یادی از حماسه سازان دفاع مقدس، گفت: سالانه تعداد قابل توجهی از افراد با اتهام جرایم غیر عمد به زندان می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منوچهر رحمانی افزود: آثار منفی زندانی شدن سرپرست خانواده انکار ناپذیر است و خانواده این زندانیان هم دچار مشکلات زیادی می شوند.
رحمانی افزود: آثار منفی زندانی شدن سرپرست خانواده انکار ناپذیر است و خانواده این زندانیان هم دچار مشکلات زیادی می شوند.
مدیرعامل ستاد دیه استان تهران ارائه تسهیلات بانکی، استفاده از ظرفیت خیران را از ابزارهای مهم در بازگشت به زندگی زندانیان جرایم غیر عمد برشمرد.
رحمانی از آزادی 11هزار و827 هزار زندانی جرایم غیر عمد تهران در ستاد دیه استان تهران تا سال 1400 خبر داد.
مدیرعامل ستاد دیه استان تهران با اشاره به تعداد زندانیان جرایم غیر عمد در زندان های استان تهران، تأکید کرد: یک هزار و 94زندانی جرایم غیر عمد در تهران وجود دارد که 54 نفر این افراد خانم هستند، امیدواریم با استفاده از ظرفیت خیرین این زندانیان به زندگی بازگردند.
گفتنی است، در جشن گلریزان که جمعی از مسئولان قضایی و انتظامی کشور، خَیران، هنرمندان، پیشکسوتان ورزش کشور و شهردار منطقه 21 حضور داشتند ، در مجموع 500 میلیون تومان بصورت نقد و‌500 میلیون تومان به صورت تعهد پرداخت از سوی خیرین جمع آوری شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزادی زندانیان ستاد دیه استان تهران زندانیان جرایم غیر جرایم غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی