Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی نائینیان روز چهارشنبه در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل آتش‌نشانی شهرداری جوادآباد با اطلاع از وقوع حادثه در یک دامداری واقع در روستای نجف‌آباد، سریعا به محل اعزام شدند و در بررسی صحنه متوجه شدند که قسمتی از دستگاه بالابر به عمق یک چاه که یک مقنی در آن در حال کار بوده، سقوط می‌کند.
وی اظهار داشت: عوامل آتش‌نشانی با تجهیز کارگاه به داخل این چاه که حدودا ۲۰ متر عمق داشت وارد شده و پیکر بی‌جان مقنی را خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نائینیان خاطرنشان کرد: بخش جوادآباد، منطقه‌ای وسیع و کشاورزی است که افراد برای انجام هر گونه فعالیت می‌بایست از قبل نکات ایمنی را به درستی رعایت کنند چرا که کمبود امکانات حوزه آتش‌نشانی ممکن است امدادرسانی به آسیب‌دیدگان احتمالی را با مشکل مواجه کند.
وی ادامه داد: یکی از توصیه‌های مهم آتش‌نشانی به کشاورزان در خصوص محصور کردن استخرهای چندمنظور آبیاری است چرا که سهل‌انگار در استفاده از این سازه‌ها و سقوط احتمالی افراد می‌تواند به مرگ فرد منجر شود.
رئیس مرکز آتش‌نشانی جوادآباد یادآور شد: چندی پیش یک چوپان برای نجات یک دام سقوط کرده در استخر کشاورزی واقع روستای خاوه، به داخل آن وارد شده بود که بر اثر آن جان خود را از دست داد.
بخش جوادآباد، وسیع ترین بخش استان تهران است که در جنوب ورامین و در حاشیه محور قم – گرمسار واقع شده است.
ورامین با دو بخش مرکزی و جوادآباد و با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها آتش نشانی جوادآباد ورامین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی جوادآباد ورامین آتش نشانی جوادآباد ورامین آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟

آینده رابیو همچنان نامشخص است.

طرفداری | قرارداد آدریان رابیو با یوونتوس در انتهای فصل 24-2023 به پایان می رسد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست. در واقع رابیو منتظر ارزیابی وضعیت یوونتوس در پایان فصل و بررسی پیشنهادهای احتمالی است.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ رابیو در ۲۹ سالگی منتظر دریافت یک پیشنهاد مهم است. او ماندن در یوونتوس را هرگز رد نکرده اما منتظر مشخص شدن وضعیت این باشگاه در پایان فصل است. در واقع انتخاب سرمربی آینده یوونتوس در تصمیم رابیو برای ماندن در تورین یا جدایی از این باشگاه بسیار موثر خواهد بود. از سوی دیگر بازی در لیگ برتر، رویای همیشگی رابیو بوده است و او اگر پیشنهاد مناسبی از فوتبال انگلیس دریافت کند، به طور جدی آنرا بررسی خواهد کرد. در هر صورت انتظار می رود رابیو پیش از آغاز یورو ۲۰۲۴، آینده خود را مشخص کند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ثبت ۷۸ موقوفه در کردستان
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک
  • افشای اسرار گورهای تاریخی (+عکس)
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • اسرار مخفی گورهای تاریخی افشا شدند
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • اسراری که گورهای تاریخی افشا کردند
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم