Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- زائران و مجاورانت چهارشنبه‌ها را طور دیگری سلام می‌دهند گویی چون به نام خودتان است همه سلام و ارادت ویژه ای به شما دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس،مهربان اماما سلام برشما؛زائران و مجاورانت چهارشنبه‌ها را طور دیگری سلام می‌دهند گویی چون به نام خودتان است همه سلام و ارادت ویژه ای به شما دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهربان امام ما؛ دنیا و پستی و بلندی‌هایش برای مردم کشورت سخت و طاقت فرسا شده است، مولای من چشم امید همه به دعای شماست؛ دعایی که سایه رحمت و مغفرت به روی همه افکند و ظهور فرزندت امام عصر(عج) را رقم زند...

یعنی می‌شود آقاجان؟ می‌شود چنان دعایی نمایید که عرش به لرزه درآید و تعجیل در فرج شود؟ و دلتنگی عاشقان پایان یابد؟! می‌شود بار سنگین غم و حسرت خانواده‌ها از دوششان برداشته شود و امید و روشنی جایگزین آن شود؟

امام رئوف چطور می‌توان باور کرد که زائرت را دست خالی برگردانی؟

چهارشنبه‌های امام رضایی/ کاش به یک سلاممان همه عمرمان را ضمانت کنید یا امام رضا(ع)‌چهارشنبه‌های امام رضایی| یا ضامن آهو ضامن ما هم باشید/ به تو از دور سلامچهارشنبه‌های امام‌رضایی؛ آقای غریبم! چقدر این روزها دلم بی‌تاب است/ کبوترِ دلم، بهانه‌کنان به سوی حرم شما پر می‌کشد...

مهربانی ات زبانزد عالم است باورم نمی‌شود جواب زائرت را بدون اجابت بدرقه کنی، باورم نمی‌شود میهمان دعوت کنی و میهمان نوازی نکنی....

در ذهنم نمی‌گنجد که بی خیال میهمانانت باشی محال است محال؛ میزبانی چون شما باشد و میهمانش را مورد لطف و مرحمت قرار ندهد،زائرانت همچنان چشم انتظار عنایتت هستند یا ضامن آهو

آیا می‌شود ضامن ما هم بشوید؟ و با تمام بار گناهی که داریم ما را به وصال یار برسانید؟ مولا جان باز هم به رسم ادب دست بر سینه می‌گذاریم و سلامت می‌دهیم بپذیر سلاممان را از دور و نزدیک

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا، السلام علیک ایها الامام الرئوف

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارشنبه های امام رضایی چهارشنبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب گفت: کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است، انتظار داریم اعضای کمیته کارگری و دیگر نهادهای حمایتی با تمام توان پیگیر حق و حقوق کارگران باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا رضایی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان با اعضای کمیته کارگری و شورای کار دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در این دیدار با اشاره به مقام کارگران اظهار کرد: اگر پیامبر اسلام با آن عظمت بوسه بر دستان کارگران می‌زدند، جا دارد که فرماندار نیز پابوس کارگران شهرستان باشد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میاندوآب افزود: کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است، انتظار داریم اعضای کمیته کارگری و دیگر نهادهای حمایتی با تمام توان پیگیر حق و حقوق کارگران باشند.

وی با بیان اینکه بهترین کارها، سخت‌ترین کارها بوده و کارگری یکی از مشاغل سخت دنیا است، گفت: پیگیری مطالبات و حقوق قانونی کارگران حداقل کاری است که مسئولان در قبال این قشر زحمت‌کش وظیفه دارند که انجام دهند.

محمد پیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب نیز در این دیدار اظهار کرد: کارگر نقطه آغاز تولید و صنعت است، اگر در جامعه‌ای صدای چرخ دنده‌های تولید شنیده نشود، پیشرفتی نیز حاصل نخواهد شد.

وی تصریح کرد: با بیان اهمیت تولید و جایگاه کار و کارگر در مدارس، می‌توان دانش‌آموزان را به سمت کار و تولید سوق داد.

کد خبر 748767

دیگر خبرها

  • پست کانال روستوف از محبی و قربانی: سلام ایران!
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت