Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: عملیات جستجو در طبقات فوقانی به پایان رسیده و گروه‌های ارزیاب و جستجوگر از طریق ایجاد 6 منفذ در تلاش برای ورود به زیرزمین ساختمان 10 طبقه متروپل هستند.

وی افزود: این عملیات باید با دقت و حساسیت بیشتری انجام شود چرا که کوچک‌ترین خطایی موجب ریزش ساختمان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با تمام قوا در تلاشیم تا در اولین فرصت به زیرزمین متروپل که احتمال می‌رود شماری از شهروندان در آنجا محبوس شده باشند دسترسی پیدا کنیم.

او با قدردانی از مردم نوع دوست آبادان که با بسته‌های غذایی و آب معدنی برای کمک به امدادگران به میدان آمده‌اند از شهروندان خواست خونسردی خود را حفظ کنند و تا جای ممکن به محل حادثه نزدیک نشوند تا از خطر احتمالی ریزش بخش‌های دیگری از ساختمان در امان بمانند.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: ریزش متروپل متروپل آبادان هلال احمر خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحی‌دوست گفت: ساعت ۲۱ شب گذشته ۱۱ اردیبهشت بر اساس تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات مبنی بر گرفتار شدن ۳ نفر در ارتفاعات کوه سیاه از توابع شهرستان لنده بلافاصله گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: تجاتگران هلال‌احمر با وجود وضعیت مه آلود هوا و بارش باران و حجم زیاد برف به افراد گیر افتاده دسترسی پیدا کردند و آنها را به محل امن انتقال داده و به آغوش گرم خانواده برگرداند مدیر‌ عامل جمعیت‌هلال‌ احمر ادامه داد: یکی از افراد که دارای بیماری زمین‌های قلبی بود و دچار حمله قلبی شده بود پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به درمانگاه انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • ایران ابرقدرت نظامی منطقه/ معادلات قدرت به نفع مسلمان رقم خورد
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت