Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنسرسیوم بولی قصد دارد با اختصاص بودجه‌ای قابل توجه به توماس توخل برای نقل و انتقالات، به این مربی در مورد جاه طلبی‌هایشان اطمینان دهند

مالکان جدید چلسی قصد دارند تا بودجه‌ای قابل توجه را به پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو چلسی، اختصاص دهند.

طرفداری | به گزارش مت لاو از تلگراف، تاد بولی آماده است تا 200 میلیون پوند در پنجره نقل و انتقالاتی پیش‌رو به چلسی اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنسرسیوم بولی پس از به پایان رسیدن دوران رومن آبراموویج، می‌خواهد سیگنالی واضح به توماس توخل از جاه طلبی‌های چلسی و رقابت با منچسترسیتی و لیورپول، بدهد. به نظر می‌رسد حواشی فروش چلسی به زودی به پایان برسد و دولت بریتانیا، پرتغال و کمیسیون اروپا به زودی این معامله را تایید کنند.

لیگ برتر به زودی برای تکمیل خرید چلسی به تاد بولی چراغ سبز نشان می‌دهد

دولت انگلیس به زودی برای تکمیل خرید چلسی به تاد بولی چراغ سبز نشان می‌دهد

برنامه چلسی برای تقویت خط دفاعی و هافبک خود

با این بودجه 200 میلیون پوندی که در اختیار توخل قرار می‌گیرد، اولویت این مربی حل بحران خط دفاعی چلسی است. آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن به صورت آزاد از چلسی جدا خواهند شد و در مورد آینده سزار آرپلیکوئتا نیز، شک و شبهه‌هایی وجود دارد. به همین خاطر، ژول کونده و یوشکو گواردیول در صدر لیست چلسی قرار دارند. انتظار می‌رود ژول کونده پس از حواشی بار آخر و بهم خوردن توافق سویا و چلسی با یکدیگر، در این تابستان به لندن بیاید. این بازیکن قرار است مشکل ترکیب چلسی را در سمت راست دفاع سه نفره، حل کند.

ژول کونده همچنان در رادار چلسی | سویا 80 میلیون یورو می خواهد

یوشکو گواردیول، مدافع لایپزیش گزینه جانشینی آنتونیو رودیگر در چلسی

کمیسیون ۳۵ میلیون یورویی رودیگر و مدیربرنامه‌اش برای انتقال به رئال مادرید

کریستنسن با وجود مصدوم نبودن نخواست در فینال اف ای کاپ بازی کند

یوشکو گواردیول نیز به عنوان جایگزین آنتونیو رودیگر به چلسی خواهد پیوست. این بازیکن 20 ساله به عنوان یکی از برترین استعداد‌های اروپا شناخته می‌شود و همچنین توانایی بازی در پست دفاع چپ را نیز دارد. اما در مورد گزینه‌های دیگر مانند پائو تورس و خوزه خیمنز، چلسی برای جذب آن‌ها باید منچستریونایتد و تاتنهام رقابت کند. به غیر از خط دفاع، توخل خواستار جذب یک هافبک جدید نیز هست اما ورود یک بازیکن جدید در این پست به چلسی، امکان دارد روی آینده جورجینیو و انگولو کانته تاثیر بگذارد.

آغاز مذاکرات یوونتوس با جورجینیو / گاتزتا توماس توخل: کانته برای چلسی نقش صلاح، دی بروین و ام باپه را دارد هر دو این بازیکنان در سال آینده، قراردادشان با چلسی به اتمام می‌رسد. همچنین به نظر می‌رسد چلسی در رقابت برای جذب اورلین شوامنی، مغلوب رئال مادرید شده باشد. وست هم نیز برای فروش دکلان رایس، اعلام کرده که خواهان مبلغی در حدود 150 میلیون پوند است. تیمو ورنر، حکیم زیاش و کریستین پولیشیچ در لیست فروش چلسی

تیمو ورنر و حکیم زیاش در تابستان امسال، می‌توانند از چلسی جدا شوند. همچنین اگر پیشنهاد مناسبی برای کریستین پولیشیچ به دست چلسی برسد، این بازیکن آمریکایی نیز می‌تواند این باشگاه را ترک کند. فروش این سه بازیکن، می‌تواند باعث شود که چلسی به فکر انتقال رحیم استرلینگ بیافتد. قرارداد استرلینگ با منچسترسیتی تنها تا یک سال دیگر اعتبار دارد و این بازیکن هنوز تصمیمی در مورد آینده خود، نگرفته است. تاتنهام و آرسنال نیز به جذب استرلینگ علاقه‌مند هستند اما اگر استرلینگ تصمیم به جدایی از سیتی بگیرد، چلسی جذاب‌ترین گزینه پیش روی او خواهد بود.

روملو لوکاکو کابوس مالکان آینده چلسی

چلسی آماده فروش حکیم زیاش

ریس جیمز هدف رئال مادرید در تابستان 2023

همچنین روملو لوکاکو و نمایندگانش با توخل و مالکان جدید، ملاقات خواهند کرد تا در مورد آینده این بازیکن صحبت شود. به غیر از این موارد، مالکان جدید روی تمدید قرارداد میسون مونت، ریس جیمز و ادوارد مندی نیز کار خواهند کرد و مذاکرات را برای تمدید قرارداد این سه بازیکن، از سر گرفته خواهد شد.

اخبار داغ 

پرسپولیس با میلاد زکی پور به توافق رسید! / ادعای یک روزنامه عباس جدیدی: مسی در جام‌جهانی سه گل به ایران زد! / فیلم قطع همکاری منچستریونایتد با اکثر نفرات کادرفنی رالف رانگنیک کارواخال: تصمیم ام باپه؟ تعجب کردیم چون قطار رئال مادرید فقط یک بار از مقابل شما رد می شود!

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است کای هوارتز در این باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

فابرگاس با تمجید از این بازیکن آلمانی اعلام کرد که با دیدن نمایش او به یاد دوران حضورش در بارسلونا می‌افتد.

سسک فابرگاس در مورد کای هاورتز گفت:"او من را به یاد خودم در بارسلونا می‌اندازد، چون من این دو نقش را که او بازی می‌کند، یعنی شماره 9 کاذب و همینطور شماره 8 را بازی می‌کردم و دقیقا می‌دانم که چه حسی دارد. این اتفاق خوبی است چون او اکنون احساس می‌کند بازیکن مهمی برای تیم است، اما در عین حال، شما به عنوان بازیکن واقعا نمی‌دانید برای بازی بعدی در کدام پست بازی می‌کنید. این می‌تواند کمی شما را گیج کند.

توصیه به هاورتز؟

گاهی اوقات بهتر است فقط به یک پست بچسبیم و از آن بهترین بهره را ببریم. اما اکنون توماس پارتی بازگشته که خبر خوبی برای آرسنال است، سپس دکلان رایس، بیشتر به عنوان شماره 8، و مارتین اودگارد خواهند آمد. بنابراین فکر می‌کنم جای او از این به بعد شماره 9 باشد. این برای او و روشی که آرسنال می‌خواهد بازی کند بسیار مناسب است.

هاورتز به چلسی؟

من همیشه بازیکنان با استعداد در چلسی را می‌دیدم. همیشه می‌دیدم که او استعداد خاصی است و خوشحالم که دوباره آن را نشان دادن است. کای پسر باهوشی است، بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان بازی او را به خوبی درک می‌کنند، بنابراین برای او خوشحالم.

هاورتز به عنوان شماره 9 آرسنال؟

من واقعاً آن را دوست دارم چون در این نقش خوب بازی می‌کند، او به فضاهای خالی حرکت می‌کند، می‌تواند گل بزند و زمان بندی خوبی برای دویدن دارد. او ساده بازی می‌کند. کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، گل‌های مهمی می‌زند، به نظر می‌رسد هواداران نیز او را دوست دارند، بنابراین او یک ستاره بزرگ برای آرسنال امسال است.

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • اختصاص ردیف بودجه‌ای به ۳۰ دانشگاه برتر
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • طومار عجیب هواداران بایرن: توخل باید بماند!