Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمد ترکمانه روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: بنیاد برکت به طور مستقیم ۱۲ هزار روستا در کشور را خدمات رسانی می کند.

وی بیان کرد: در همین راستا مدل سحاب به عنوان یک مدل توانمندسازی اقتصادی به صورت اشتغالزایی خرد و کوچک در روستاها شکل گرفته که بر اساس آن ۲۰۰ هزار طرح اقتصادی اجتماع محور توسط شبکه ای از تسهیلگران انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بیمه برکت نیز در این دیدار اظهار داشت: یکی از اقدامات انجام شده توسط بنیاد برکت، بیمه ۴۰ هزار مسکن روستایی در سال گذشته است و امسال نیز همه منازل روستایی در سطح استان را بیمه خواهیم کرد.

سید احمد طالبی عنوان کرد: ۳۵ درصد از حق بیمه توسط بنیاد برکت پرداخت می شود و خانه های روستاییان تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در برابر حوادث بیمه خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هم گفت: ستاد اجرایی فرمان امام از جمله نهادهایی است که به واسطه فعالیت‌ها خود می تواند به بحث راه اندازی صنعت پوشاک در سراسر کشور ورود کند.

به گزارش چهارشنبه دفتر امام جمعه یزد آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با مدیرعامل بنیاد برکت که به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و امضای تفاهمنامه با استانداری به یزد سفر کرده است، اظهار داشت: کار ستاد اجرایی فرمان امام، خدمت به مردم است و آنچه خیمه های انقلاب را برپا نگه داشته، دعای مردم محروم و مستضعف است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر استمرار انقلاب بیان کرد: یکی از اقداماتی که استمرار انقلاب را رقم می زند و دستاوردهای انقلاب را در دل و جان مردم نفوذ می دهد، خدمات ستاد اجرایی فرمان امام و رسیدگی به مستمندان است.

ناصری با اشاره به دسته بندی بیکاران عنوان کرد: یک گروه از بیکاران ما، فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند که علاقمند به انجام کار هستند اما نمی دانند دقیقا چه کاری انجام دهند که در این شرایط، ستاد اجرایی فرمان امام می تواند طرح هایی را تدوین کند و این طرح ها را با آموزش در اختیار فارغ التحصیلان قرار دهد و با نظارت و حمایت، جوانان را با اجرای این طرح ها کمک کند.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه صنعت پوشاک صنعتی است که می تواند مشکل اشتغال کشور را در سریعترین زمان ممکن حل کند، اظهار داشت: این صنعت نیاز به سرمایه گذاری کلان ندارد ضمن اینکه می تواند کشور ما را از واردات پوشاک بی نیاز کند.

ناصری با اشاره به اینکه کشور ما ۸۰ میلیون نفر جمعیت دارد و تامین لباس مورد نیاز این جمعیت، می تواند برای میلیون ها نفر اشتغالزایی ایجاد کند، افزود: سرمایه گذاری در این عرصه برای زنان و گروه های مختلف مردم کار مناسب ایجاد می کند.

وی بیان کرد: امروز سرمایه کشور صرف واردات پوشاک از چین و ترکیه می شود در حالی که می توان این ظرفیت عظیم را در کشور ایجاد کرد.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر صنعت پوشاک در یزد و در سطح  کشور تقویت شود، زنجیره صنعت نساجی کامل می شود و از کشت پنبه تا تولید پوشاک، رونق پیدا خواهد کرد.

ناصری عنوان کرد: این طرح حتی در روستاها نیز قابل اجراست و با آموزش می توان این صنعت را ایجاد کرد و در کمترین زمان به آن رونق بخشید.

برچسب‌ها یزد بنیاد برکت آیت الله محمدرضا ناصری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد بنیاد برکت آیت الله محمدرضا ناصری یزد بنیاد برکت آیت الله محمدرضا ناصری ستاد اجرایی فرمان امام امام جمعه یزد بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت

امتداد - مدیرکل بنیاد مسکن کرمان در دیدار با مدیر شعب بانک مسکن، ضمن قدردانی از اقدامات این بانک در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی روستایی و تسهیلات‌دهی به پروژه‌های نهضت ملی گفت: بانک مسکن همواره در پرداخت تسهیلات پیشتاز بوده و عملکرد قابل تقدیری دارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن استان در دیدار با عقیل زینلی مدیر شعب بانک ضمن قدردانی از همکاری و همراهی بانک مسکن در کمک به تحقق اهداف و برنامه‌ها و سیاست‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: ارتباط بانک و بنیاد مسکن همواره مطلوب و مستحکم بوده است و این موضوع زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به مردم است.

محمدی ابراز امیدواری کرد که بانک مسکن همچون گذشته در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و کمک به توسعه و بهسازی مسکن روستایی تعامل سازنده‌ای با بنیاد مسکن استان داشته باشد.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از اقدامات بانک مسکن در پرداخت تسهیلات بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی و طرح نهضت ملی مسکن گفت: تمام تلاش ما در راستای عمل به رسالت اصلی بانک و کمک به خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه است.

زینلی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در استان تعداد ۲ هزار و ۷۶۰ واحد توسط بنیاد مسکن به بانک معرفی شده است که انعقاد قرارداد تعداد یک هزار و ۷۲۳ واحد به مبلغ هفت هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیر شعب استان گفت: در بخش تسهیلات مسکن روستایی نیز در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و مقاوم‌سازی تعداد ۲ هزار و ۵۷۷ واحد به مبلغ ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص‌یافته که مبلغ ۲ هزار و ۸۹۲ میلیارد ریال برای بهسازی هزار و ۵۱۷ واحد پرداخت شد.

زینلی افزود: مبلغ ۴۵۸ میلیارد ریال نیز از اعتبار سال جاری برای بهسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی توسط بانک مسکن به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به خدمات ماندگار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌ویژه در ساخت مسکن روستایی بیان داشت: با توجه به حوزه کاری مشترک بسیار زیاد بین بانک مسکن و بنیاد مسکن امیدواریم در سایه این همکاری، توسعه و بهسازی مسکن روستایی با سرعت بیشتری ادامه یابد.

مدیر شعب استان با بیان این مطلب که نیمی از تسهیلات مسکن روستایی مربوط به منطقه جنوب استان است، افزود: تمهیداتی با همکاری بنیاد مسکن در حال انجام است تا پرداخت تسهیلات مسکن روستایی تسریع شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید