Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مسیر پر پیچ و خم در راه تولیدکنندگان گلاب و عرقیجات گیاهی در کاشان وجود دارد به نحوی که عدم حمایت مسیر تولید را سخت کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکاشان، تولیدکنندگان گلاب و عرقیجات گیاهی در منطقه کاشان یکی از حلقه‌های مهم این حوزه محسوب می شوند که نقش اساسی در رونق حوزه گلاب و عرقیجات گیاهی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت: ایران در تولید دانش در جایگاه نخست منطقه قرار گرفتعشایر استان لرستان سالانه بیش از 130 هزار تن محصول تولید می‌کنندروایتی از دغدغه گلخانه‌داران استان کهگیلویه و بویراحمد/ بی مهری‌ها ریشه تولید را می‌خشکاند

این ایام در منطقه کاشان منتصب به ایام گل و گلاب است و به همین مناسبت با رسول رمضانی یکی از تولیدکنندگان گلاب و عرقیجات گیاهی در کاشان به گفت‌وگو نشستیم و وی در رابطه با مشکلات این حوزه نکاتی را ارائه کرد

 

 

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟
  • برنامه تأمین ارز دولت و بانک مرکزی شفاف است ولی کافی نیست
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم