Web Analytics Made Easy - Statcounter

سراتشیار عبدالله علیدادی گفت: از بدو ورود به شهر آبادان با تجهیزات لازم فعالیت خود را در جهت امدادرسانی به حادثه دیدگان در کنار تیم‌های عملیاتی سایر شهرستان‌ها دیگر شروع کرده‌ایم.

او می‌گوید: امدادگران اصفهانی با استفاده از دستگاه بتن بر میلگرد‌ها و آهن آلات موجود در محل را بریدند و با خاکبرداری در عمق تقریباً سه متری سطح زمین دو جنازه را کشف و تحویل عوامل انتظامی و قضایی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سر آتشیار علیدادی، احتمال اینکه تعداد زیادتری از شهروندان و کارگران در زیر آوار مدفون باشند بسیار زیاد است و با توجه به باریک بودن مسیر، ازدحام جمعیت، آلودگی شدید هوا امکان اینکه سریع‌تر از این امدادرسانی صورت پذیرد ممکن نیست.

مدیر منطقه ۲ عملیاتی آتش نشانی اصفهان می‌گوید: در این دو روز آتش نشانان اصفهانی دلسوزانه و با کمترین استراحت مشغول امدادرسانی هستند و تعدادی از پرسنل ما آسیب‌های جزئی از ناحیه زانو، کمر و دست دیدند که جای نگرانی نیست و در عملیات اینگونه موارد برای ما مهم نیست.

به گفته سر آتشیار علیدادی، در کل وضعیت و شرایط محل حادثه را بحرانی است و این حادثه بسیار دلخراش و گسترده است و احتمالاً تا چند روز آینده به طول می‌کشد.

او می‌گوید: ما امیدواریم بتوانیم با دعای خیر مردم ایران و به خواست خداوند متعال افراد زیر آوار مانده را زنده خارج کنیم و در این راه پیرو قسمی که خورده ایم تمام تلاشمان را تا پای جان خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتش نشانی اصفهان متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش

به گزارش خبرنگار مهر، هفته گذشته تصویری از دختر بچه ۱۱ ساله مبتلا به اتیسم در شبکه‌های مجازی منتشر شد، در این تصویر عنوان شده بود که دیانا روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر حوالی خیابان ۲۴ متری اول اصفهان گم شده است.

کاربران زیادی برای پیدا شدن این دختر بچه در فضای مجازی تلاش کردند. اما امروز سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از قتل این دختر خبر داد و گفت: در بررسی‌های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که مادر این دختر وی را به قتل رسانده است.

وی گفت: در پی وصول شکایت مادری مبنی بر فقدان دختر ۱۱ ساله، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، بررسی‌های تخصصی کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی استان اصفهان آغاز که در نتیجه اقدامات صورت گرفته مشخص شد مادر طفل گمشده، با اظهارات ضد و نقیض خود قصد گمراه کردن پلیس را دارد، لذا دستگیر و طی بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با مدارک و ادله کاراگاهان جنایی، پرده از راز قتل دختر ۱۱ ساله خود برداشت و گفت:
در روز حادثه دخترم را به یک باغ متروکه خارج از شهر بردم و اقدام به وارد کردن چندین ضربه چاقو به وی کرده، سپس جنازه او را آتش زده و از محل متواری شدم و با مراجعه به پلیس، مفقودی اش را اعلام کردم.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف مادر به قتل دختر ۱۱ ساله خود، کاراگاهان به صحنه جرم اعزام و جسد سوخته شده طفل، کشف شد.

وی افزود: قاتل به همراه پرونده متشکله، جهت انجام اقدامات قانونی و بررسی علل و انگیزه جرم، در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090901

دیگر خبرها

  • تماس بیش از ۱۰ هزار اصفهانی با ۱۳۷ در هفته نخست اردیبهشت
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد