Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که خبرهایی مبنی بر تمایل باشگاه بواویشتا برای جذب مهاجم پرسپولیس مطرح شده است، اما ظاهراً کادر فنی سرخپوشان این بازیکن را می‌خواهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجودی که هنوز دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده، اما گمانه‌زنی‌های نقل‌وانتقالاتی خیلی زود شروع شده است.

یکی از بازیکنانی که گفته می‌شود برای فصل بعدی ممکن است از پرسپولیس جدا شود مهدی عبدی مهاجم جوان این تیم است، بازیکنی که در هفته‌های پایانی لیگ موردتوجه یحیی گل‌محمدی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس البته نسبت به شرایط عبدی گلایه‌مند است و اعتقاد دارد این بازیکن اگر تمام تمرکزش را روی فوتبال بگذارد می‌تواند به خودش و تیم کمک کند. به همین دلیل برای فصل آینده سرمربی قرمزپوشان تمایلی به از دست دادن این بازیکن ندارد، اما اخیراً اعلام شده باشگاه بواویشتای پرتغال خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است.

این‌طور که اطرافیان عبدی می‌گویند این بازیکن تصمیم دارد مسیری را که طارمی سپری کرده است، دنبال و شانس خود را در لیگ برتر پرتغال امتحان کند.

عبدی به تنهایی نمی‌تواند برای آینده خود تصمیم‌گیری کند، چرا که او با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر هم پیشنهاد رسمی برای جذبش برسد، اول باشگاه پرسپولیس باید نظرش را اعلام کند.

مذاکره پرسپولیس با مدیر برنامه‌های پهلوان

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شروین بزرگ، مهاجم آلومینیوم اراک از ابتدای فصل انتقادات زیادی را تحمل می‌کرد و کادرفنی و هواداران آلومینیوم انتظار گل‌های بیشتری از او داشتند.

این مهاجم مقابل پرسپولیس در جام حذفی نیز نیمکت نشین بود اما در دقایق پایانی و وقتی آلومینیوم با دو گل عقب بود به زمین فرستاده شد. جالب اینکه در زمان ورود او به زمین بسیاری از هواداران آلومینیوم از این تعویض ناراضی بودند.

با این حال شروین بزرگ پاس گل اول را به لیموچی داد و با گلزنی بازی را به وقت‌های اضافه کشاند. همچنین او با زدن گل سوم در وقت‌های اضافه دوباره اختلاف را به حداقل رساند و امید را به اردوی اراکی‌ها بازگرداند.

این بازیکن که در مس کرمان هم شاگرد مجتبی حسینی بوده، در دو دوره بهترین گلزن جام حذفی شده و حالا مهارت خود در گلزنی را مقابل پرسپولیس در یک هشتم نشان داد. مجتبی حسینی نیز از تلاش و خستگی ناپذیری او برای رسیدن به این روز تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت