Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی سواری ظهر امروز چهارشنبه از تحقق بیوتکنیک تکثیر مصنوعی بچه ماهیان بومی با استفاده از فناوری شرکت‌های دانش بنیان داخلی در سطح استان خوزستان خبر داد و بیان کرد: برای اولین بار در استان خوزستان هورمون‌های مصنوعی ساخت شرکت‌های دانش بنیان داخلی جهت تکثیر ماهیان بومی جایگزین هورمون‌های خارجی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رهاسازی یک میلیون و ۱۵۰ هزار قطعه انواع بچه ماهی بومی گونه برزم، عنزه و گطان در تالاب بین‌المللی شادگان، افزود: این عملیات با حضور مدیر کل شیلات خوزستان، فرماندار، نماینده اداره کل حفاظت محیط زیست و جمعی از مقامات محلی و اهالی روستای صراخیه شادگان انجام شد.

رئیس مراکز تکثیر ماهیان بومی سوسنگرد و شهید ملکی اهواز ادامه داد: رهاسازی بچه ماهیان بومی در مناطقی مانند تالاب هورالعظیم، تالاب شادگان و دریاچه پشت سدها و سایر مناطق آبی استان تا اواسط تابستان پیش بینی شده است.

سواری یادآور شد: رهاسازی بچه ماهی در منابع آبی اهداف مهمی را مانند پایداری صید، بهره برداری و حفاظت از ذخایر ژنتیکی و اشتغال جامعه صیادی دنبال می‌کند.

کد خبر 5499303

منبع: مهر

کلیدواژه: پرورش ماهی آبزیان شیلات خوزستان بوشهر آلودگی هوا کرمانشاه گرد و خاک سوم خرداد فتح خرمشهر گرد و غبار ساختمان متروپل ویروس کرونا آزادسازی خرمشهر ابادان آمار کرونا ریزش آوار ماهیان بومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟

به گزاش پارس نیوز ، با اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان، مدارس و دانشگاه‌های نوبت عصر برخی شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شوش، کرخه و کارون به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

 فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی