Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجودی که هنوز دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده، اما گمانه‌زنی‌های نقل‌وانتقالاتی خیلی زود شروع شده است.

یکی از بازیکنانی که گفته می‌شود برای فصل بعدی ممکن است از پرسپولیس جدا شود مهدی عبدی مهاجم جوان این تیم است، بازیکنی که در هفته‌های پایانی لیگ موردتوجه یحیی گل‌محمدی نبوده است.

سرمربی پرسپولیس البته نسبت به شرایط عبدی گلایه‌مند است و اعتقاد دارد این بازیکن اگر تمام تمرکزش را روی فوتبال بگذارد می‌تواند به خودش و تیم کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل برای فصل آینده سرمربی قرمزپوشان تمایلی به از دست دادن این بازیکن ندارد، اما اخیراً اعلام شده باشگاه بواویشتای پرتغال خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است.

این‌طور که اطرافیان عبدی می‌گویند این بازیکن تصمیم دارد مسیری را که طارمی طی کرده است، دنبال و شانس خود را در لیگ برتر پرتغال امتحان کند.

عبدی به تنهایی نمی‌تواند برای آینده خود تصمیم‌گیری کند، چرا که او با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر هم پیشنهاد رسمی برای جذبش برسد، اول باشگاه پرسپولیس باید نظرش را اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

عقد ملی‌پوش استقلالی با دختر ترکیه‌ای/عکس وقتی رونالدو خودش را حبس کرد! یک استقلالی دیگر در لیست گل‌محمدی

258 258

کد خبر 1634797

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود

مهاجم تیم آلومینیوم اراک مدعی شد این تیم با شکست پرسپولیس می‌تواند حتی قهرمان جام حذفی شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی لیموچی پس از پیروزی آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: با اینکه دو بار عقب افتادیم هواداران حمایت کردند و اگر کامبک زدیم مدیون هواداران هستیم. خوشحالم که مردم خوشحال به خانه‌های‌شان برگشتند. اگر من گلی زدم به خاطر زحمت بچه‌ها بوده است.

نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به قهرمانی در جام حذفی فکر می‌کنند، گفت: تیمی که می‌تواند پرسپولیس را ببرد برای قهرمانی می‌رود. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و این بازی را کنار می‌گذاریم و از فردا به بازی لیگ فکر می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره دعوت به تیم ملی و عملکرد خوبش توضیح داد: تمرکز من روی تیمم است. ما از این باشگاه به تیم ملی دعوت شدیم و ممنوندار آنها هستیم. ان‌شاءالله این روند من هم ادامه داشته باشد.

لیموچی درباره اینکه چند فصل دیگر با آلومینیوم قرارداد دارد، تصریح کرد: من این فصل و فصل بعد قرارداد دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏