Web Analytics Made Easy - Statcounter

با عاملیت بانک کشاورزی تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، بیش از ۱۱۷ هزار میلیارد ریال بابت خرید تضمینی گندم به حساب گندمکاران واریز شده است. به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، از آغاز فصل خرید گندم تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، ۱۷۷۹ مرکز خرید در کشور، بالغ بر ۱ میلیون و ۸۵۲ هزار تن گندم را در قالب ۲۵۸ هزار و ۹۱۴ محموله از کشاورزان خریداری کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، بانک کشاورزی با هدف حمایت از تولید در بخش کشاورزی و با توجه به اهمیت گندم به عنوان غله استراتژیک در ایران و جهان و نقش محوری آن در امنیت غذایی کشور، عاملیت خرید تضمینی گندم را بر عهده دارد و تاکنون بیش از ۱۱۷ هزار میلیارد ریال وجوه گندم خریداری شده را به حساب کشاورزان واریز کرده و عملیات پرداخت همچنان ادامه دارد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گندم گندمکاران گندم وارداتی خرید تضمینی گندم بانک کشاورزی بانک کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام

اصغر باباخانی با بیان اینکه فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام ارسال شد اظهار کرد: تاکنون ۱۰۷ هزار تن گندم از مناطق گرمسیر استان برداشت شده که فایل ۱۰۳ هزار تن آن در سامانه ثبت و به بانک کشاورزی ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون ایلام یکی از استان های پیشرو کشور در زمینه ثبت سامانه ای و ارسال فایل های خرید تضمینی گندم کشاورزان به بانک است.

باباخانی بیان کرد: فایل های گندمکاران به بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل برای پرداخت مطالبات گندمکاران ارسال شده است.

وی یادآور شد: امسال مطالبات گندمکاران از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها تامین می شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام اضافه کرد: تا این لحظه هیچگونه پرداختی برای مطالبات گندمکاران در استان ایلام انجام نشده است و این موضوع برای سایر نقاط کشور نیز صدق می کند.

باباخانی ادامه داد: بر اساس قیمت مصوب در سال زراعی جاری هر کیلو گندم معمولی ۱۷۵ هزار ریال و گندم دُرم ۱۸۰ هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • قیمت گندم مشخص شد
  • خبر جدید برای گندمکاران/ قیمت گندم مشخص شد
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • خرید تضمینی گندم به ۸۵۵ هزارتن رسید
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • گندم‌کاران نسبت‌به آفات غافل نباشند/هرکیلو گندم دوروم ۱۸هزارتومان
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل