Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای کلنگ زنی برج‌های دوقلوی آبادان، حواشی ساخت آن‌ها بر سر زبان‌ها افتاد؛ ساخت دو برج مرتفع در چهار راه اصلی یکی از خیابان های کم عرض و پر تردد شهر احتمال چنین حوادثی را از همان ابتدا به دنبال داشت.

شهروندان آبادانی پیش تر و بارها در فضای مجازی نسبت به مرتفع بودن این ساختمان هشدار داده بودند.

کوروش خواجوی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان در رابطه با ساخت این ساختمان ۱۰ طبقه گفت: ظاهرا روال قانونی در صدور پروانه ساختمان متروپل آبادان طی نشده و ایراداتی از جمله عدم رعایت پوشش میلگرد، تغییر شکل بعضی از تیرها و کمانش برخی ستونهای پروژه متروپل را به شهرداری گوشزد کردیم و یک ماه قبل دستور توقف دادیم که ترتیب اثر داده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجوی گفت: به نظر می‌رسد عدم طی روال قانونی در صدور پروانه ساختمان پروژه متروپل یکی از ضعف‌هایی بود که منجر به این حادثه شد. این معضل تا یکی دو سال گذشته وجود داشت که در حال حاضر تا حدودی رفع شده است.

مالک ساختمان متروپل آبادان کیست؟

مردم انتقادات بسیار زیادی به مالک اصلی ساختمان و پیمانکار آن یعنی حسین عبدالباقی دارند. چراکه ساختمان متروپل در حالی فرو ریخته که هنوز افتتاح هم نشده بود و افراد بسیاری در خصوص مشکلات این ساختمان هشدار داده بودند.

علت ریزش ساختمان متروپل چیست؟

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پی ریزش ساختمان در دست احداث متروپل در آبادان، دستور بررسی دقیق علت و عوامل حادثه، امدادرسانی به مصدومان و برخورد سریع و قاطع با کلیه مرتبطین و مسببین حادثه را صادر کرد.

‌تصاویر و ویدئوهایی در فضای مجازی وجود دارند که پیش بینی کرده بودند این ساختمان به دلیل عدم رعایت اصول کیفی و پایداری بنا مشکل‌ساز شود.

اما پس از ریزش ساختمان متروپل در آبادان، کاربران فضای مجازی به این اتفاق واکنش نشان دادند که در ادامه بخشی از این واکنش ها رو می بینیم.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: متروپل ریزش آوار حادثه ساختمان متروپل ریزش ساختمان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • مدارس اروند مجازی شد
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • موعود شمخانی کیست؟
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی