Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیم امدادی آتش‌نشان‌های اعزامی اصفهان به آبادان گفت: احتمال اینکه تعداد بیشتری از شهروندان و کارگران در زیر آوار مدفون باشند بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرآتشیار عبدالله علیدادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آتش‌نشانان اصفهان از بدو ورود به شهر آبادان با تجهیزات لازم فعالیت خود را در جهت امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در کنار تیم‌های عملیاتی سایر شهرستان‌ها شروع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امدادگران اصفهانی با استفاده از دستگاه میل‌گردها و آهن‌آلات موجود در محل را بریدند و با خاکبرداری در عمق سه متری سطح زمین دو جنازه را کشف و تحویل عوامل انتظامی و قضائی دادند.

فرمانده تیم امدادی آتش‌نشان‌های اعزامی اصفهان به آبادان تصریح کرد: احتمال اینکه تعداد زیادتری از شهروندان و کارگران در زیر آوار مدفون باشند بسیار زیاد است و با توجه به باریک بودن مسیر، ازدحام جمعیت، آلودگی شدید هوا امکان اینکه سریع‌تر از این امدادرسانی صورت پذیرد ممکن نیست.

وی گفت: در این دو روز آتش‌نشانان اصفهانی دلسوزانه و با کمترین استراحت مشغول امدادرسانی هستند و تعدادی از کارکنان ما آسیب‌های جزئی از ناحیه زانو، کمر و دست دیدند که جای نگرانی نیست.

سرآتشیار علیدادی اظهار کرد: در کل وضعیت و شرایط محل حادثه بحرانی است و وضعیت امدادرسانی به‌احتمال‌زیاد تا چند روز آینده به طول خواهد انجامید که ما امیدواریم بتوانیم با دعای خیر مردم شریف ایران و به خواست خداوند متعال افراد زیر آوار مانده را زنده خارج کنیم.

کد خبر 577644

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ریزش ساختمان متروپل در آبادان ریزش ناگهانی ساختمان متروپل در آبادان متروپل علت ریزش متروپل در آبادان امدادرسانی به حادثه ریزش ساختمان در آبادان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۸۶۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!

افزایش فزاینده آمار خودکشی در میان جوانان در سال‌های اخیر، زنگ خطری را در میان کشورهای مختلف به صدا در آورده است. این آمار در سال گذشته در آمریکا به ۵۰ هزار مورد خودکشی رسید که تعداد زیادی از این قربانیان، جوانان بودند، همچنین شماره تلفن ۹۸۸ (خط تلفن آمریکا برای کمک به پیشگیری از خودکشی) که بیش از ۲۰۰ مرکز در آمریکا دارد که در سال گذشته شاهد افزایش ۱۰۰ هزار تماس در ماه بود.

دریافت 24 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: محمدرضا زمانیان
 

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • افزایش آمار شهدای غزه به ۳۴۴۸۸ نفر
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان